Un gran invent: Port-a-cat

Os de peluix gegant

Avui ha estat un dia llarg. Hem arribat a primera hora a l’hospital i ens hem passat pràcticament tot el dia allà. La veritat és que encara que ahir no tenia ganes d’anar-hi, després de la visita no m’ha semblat tan malament. No sembla un hospital sinó mes bé un hotel per a nens. Tot està pensat per a nosaltres. Els metges i les infermeres són molt simpàtics, com en la majoria de tots els hospitals del món que estan acostumats a tractar amb nens.

El papa i la mama han passat la major part del temps conversant amb diferents metges sobre els possibles tractaments que podria rebre així que, encara que encara han de pensar-ho millor, comencem a tenir una idea del que podrien fer-me per curar-me.

En qualsevol cas, són tractaments complexos que requeririen passar una llarga temporada a Boston i esperem en els propers dies que ens proporcionin més detalls.

Aprofitant que estàvem allà, m’han tret sang per analitzar-la punxant-me al “Port-a-cat”, que és una espècie de botó que s’implanta al pit i va connectat a una de les venes principals del nostre cos. Tots els nens amb càncer el porten implantat i és molt còmode perquè permet als metges i infermeres extreure sang o inyectacnos medicaments sense necessitat de punxar repetides vegades. És un gran invent perquè hi ha molts nens que li tenen moltissima por a les agulles. Jo no. Estic acostumat que em punxen moltes vegades i puc aguantar perfectament i mirar tot el temps com ho fan mentre parlo amb les infermeres.

Abans de tornar a la casa McDonald m’he fet una foto molt xula amb un ós de peluix gegant que viu a l’hospital. És per a vosaltres. Espero que us agradi.

He tornat a menjar poc. Us prometo que ho intento però de vegades em costa molt aconseguir-ho.

Abans de quedar-me adormit he estat jugant una estona amb la mama i la Nina i hem rigut molt. Encara sort que la Nina ha vingut amb nosaltres per estar al meu costat. No m’imagino no poder estar amb ella ni un sol dia.

El pare m’ha llegit tots els missatges que ens arriben al Facebook i al nostre email i és emocionant. No em cansaré d’agrair, un dia rere l’altre tot el suport i la força que m’esteu proporcionant. No us penso defraudar. Us ho prometo. Per alguna cosaem diuen SuperRichi.

Petons i abraçades de SuperRichi

2 pensamientos en “Un gran invent: Port-a-cat

Responder

