Preparat per a la lluita

El Richi jugant amb un tirador

Avui hem tornat a passar tot el dia en hospital parlant amb més metges i fent-me unes anàlisis de sang. No tinc por a les punxades. Cada vegada que em claven una agulla el papa i jo li posem una nota a la infermera. Mai fins avui ningú m’havia punxat tan bé i tan ràpid i per això és la primera vegada que concedim la puntuació més alta: un deu.

Ja m’han explicat que dilluns que ve he de tornar a entrar al quiròfan de nou. Aquesta serà la vuitena vegada que m’operen en menys de 4 mesos. El tumor em va causar una lesió que impedia que el fluid que tots tenim dins el cervell circulés amb normalitat causant-me mals de cap, irritació i vòmits. Per solucionar-ho, em van implantar una vàlvula al cervell que va permetre regular la pressió i la lliure circulació del fluid. Si us fixeu en alguna de les meves fotos, podreu veure que tinc un tub per sota de la pell que surt de la part de dalt del meu cap i recorre tot el costat dret baixant per darrere de l’orella fins a l’intestí. Pel que sembla, i després d’examinar acuradament, han decidit retirar-lo i si tot va bé substituir-lo per un altre sistema que no requereix cap dispositiu. Això és el que faran amb mi el dilluns.

Tampoc tinc por de tornar al quiròfan. A més aquest cop deixen que el papa entre mi i ell subjectarà la meva mà i m’explicarà coses divertides fins que em quedi dormit. Després haurà de sortir i esperar-me fora amb la mama i la Nina fins que els neurocirurgians acabin. Quan em desperti els tres estaran amb mi. No podré tornar a la casa McDonald en diversos dies perquè quan em recuperi d’aquesta operació hauré de tornar al quiròfan una altra vegada per sotmetre’m a la novena intervenció. Però de moment el papa i la mama diuen que ja parlarem de la propera més endavant.

Avui han vingut uns voluntaris que estudien a la Universitat de Boston a preparar el sopar. Aquest matí dos senyors grans com el meu avi que també són voluntaris s’han encarregat de netejar la casa. Són tots molt simpàtics i sempre estan contents i disposats a ajudar a totes les famílies que vivim aquí.

Desitjo fer-me gran i curar-me lo més aviat possible per convertir-me en un voluntari.

Petons i abraçades de SuperRichi

2 pensamientos en “Preparat per a la lluita

  1. >Hola Richi,Ahir un grup de pares i mares de quasi bé totes les escoles de Palamós vam plantar una taula a l'entrada del carrer Major per explicar a la gent la importància que es facin membres del teu grup al TEAMINGNo defallirem per explicar a tothom que aquesta és una gran opció per poder donar-vos un suport estable en el temps.1€ al mes, entre tots, és moltíssim!Com ja has après, massa petit que ho has après,… a les coses petites sempre hi trobes les millors i més grans coses.Dona un petó aquesta família tant estupenda que tens.AQUÍ PALAMÓS, TOTHOM T'ESTIMA I MOLTS ENCARA NO HEM POGUT CONÈIXER-TE. QUAN TORNIS HO FAREM 😉 AMUNT RICHI!

    Me gusta

  2. >Richi, el dilluns estarem tots amb tu, no t'ha de fer por entrar al quiròfan, jo en porto moltes també en dos anys i al final li perds la por i a més a més tindràs el papa amb tu i a tots nosaltres pensant en que tot anirà bé. Al final ja veuràs que et faràs amic de tots els metges, infermeres, anestesistes i també els hi posaràs puntuació de quin es més simpàtic i quin no tant, però segur que aquí són tots super simpàtics amb els nens. Una forta abraçada i ja m'aniràs explicant quin es el més simpatic de tots. OK. Un petó molt fort. Ah! Estem fen unes pulseres super xules per guanyar diners per tu, les tindrem el dia de la marató i en guardaré unes quantes per enviar-te a Boston i els hi regales una a qui tu vulguis, també per tu, els papes i la nina. Vinga fins aviat.

    Me gusta

Responder

