Que és un tumor

Richi juga amb una escopeta de joguinaAhir us explicava que els metges tenien previst dues noves intervencions, la primera per acabar de solucionar els problemes de pressió intracranial i la segona molt més complexa i de la qual pare encara no m’havia explicat res. Aquest matí han passat els metges a veure i mentre parlaven amb el pare he pogut sentir que hi ha hagut un canvi i el divendres entraré de nou al quiròfan per a la segona operació. Aquest cop consisteix en intentar treure la resta del tumor que encara tinc al meu cap. No volen esperar més i han decidit que l’operació per regular la pressió vindrà després. Els metges semblaven molt seriosos però el pare m’ha dit que no em preocupi perquè tot anirà bé.

D’acord amb les previsions trigaré uns 45 dies en estar en condicions abans de poder començar amb el tractament de quimioteràpia. L’última vegada que em van operar per intentar treure el tumor em va costar molt recuperar-me. Vaig estar uns dies sense parlar ni poder empassar i vaig necessitar ajuda per caminar perquè vaig perdre l’equilibri i gairebé totes les meves forces. Però ho vaig aconseguir. O sigui que ho tornaré a fer.

Avui no em trobo molt bé. He tingut vòmits, estic molt cansat, només vull dormir i no em ve de gust menjar res excepte un gelat de oreo que ha portat la mama. Es deu als continus canvis de pressió. A la tarda m’he animat una mica més perquè m’han regalat una escopeta que dispara boles d’escuma i cada vegada que alguna infermera entrava a l’habitació he aprofitat per fer punteria.<

Sabeu què és un tumor? El nostre cos està format per moltíssimes cèl·lules i totes elles compleixen una funció específica. De vegades algunes es tornen dolentes i comencen a reproduir-se molt de pressa sense control, molestant a les cèl·lules bones i no deixant-los fer la seva funció. Quan moltes cèl·lules dolentes s’ajunten per fer mal a la resta se’ls diu tumor.

Desitjaria poder matar totes aquestes cèl·lules dolentes amb la meva nova escopeta.

Petons i abraçades de SuperRichi

6 pensamientos en “Que és un tumor

  1. >SuperRichi quina pistola mes xula! Sila veies el meu nen en voldria una de igual!! Que vagi molt be aquesta segona intervencio que tu pots amb aixo i molt mes!! Y que et recuperis molt aviat!! Molts petons i abraçades per tots!!****

    Me gusta

  2. >Ànims, família!!! Us envio molta força des de Girona!Estarem pendents de com evoluciones, que segur que molt bé, com l'altra vegada!!!SúperPetons!!!

    Me gusta

  3. >Molts d'ànims Super Richi!!!! m'encanta la teva nova super pistola i ja veuràs que segur que amb aquesta super pistola i l'ajuda dels metges totes les celules dolentes desapareixen!!! molts d'ànims des de Palamós!

    Me gusta

  4. >a veure si m'en surto… no he repos mai per aqui… ejemmmmRes. Guapissim, ets el meu supereroi preferit. Tu i la teva familia podeu. Estarem molt pendents de tu, no ho dubtis…Una molt forta abraçada.Queralt Brugat i Familia

    Me gusta

  5. >Ànims Super Richi!!! et segueixo cada día….així que ja estic esperant que postegis de nou, dient que estas a tope!!!!!Una abraçada a tota la familia, i molts poders per a tu Super Richi!

    Me gusta

  6. >Hola richi. Davant d'aquesta situació tens el millor que es pot tenir: una superfamilia al teu costat i un munt de gent que potser no coneixes però que et donem suport i seguim les teves evolucions dia a dia. Tot plegat crea una energia molt poderosa que segur que ajuda a millorar la teva situació. PENSAMENTS POSITIUS I MOLT D'ANIMS.

    Me gusta

Responder

