Vull ballar com la Nina

Fent un Bob Esponja amb una voluntàriaAvui he començat el dia amb la visita d’una voluntària que m’ha proposat fer un Bob Esponja amb cintes adhesives de diferents colors. Em sembla que hem trigat una bona estona en acabar-lo, però la veritat és que se m’ha passat volant perquè no hem parat de parlar i ha estat divertit. Igual que a la casa McDonalds, a l’hospital sempre hi ha tot tipus de voluntaris disposats a ajudar els nens malalts i les seves famílies.

He aconseguit aixecar-me del llit sense marejar-me i he caminat una mica fins a la sala de jocs. Allà he pogut pintar amb diferents colors una petita guardiola amb forma de porquet i un niu per a ocells. Podia haver fet qualsevol altra cosa perquè hi havia molts jocs però m’encanten les manualitats i sobretot pintar. Ballar i pintar, les meves dues aficions preferides. Us explico un secret? La meva germana Nina és la persona que millor balla d’aquest món. Almenys per a mi. Sempre m’ha fet molta il·lusió veure-la sortir a ballar al teatre de Palamós amb la resta delsseus amics però el millor moment és quan en acabar l’espectacle ella em puja a l’escenari i m’imagino que sóc un d’ells.

Us explicaré un altre secret. Sabeu que és un neurocirurgià? Doncs és el doctor que s’encarrega de realitzar les operacions al cap quan estàs al quiròfan. A mi m’opera una neurocirujana que es diu Dra. Goumnerova. És molt simpàtica i cada matí ve a visitar-me molt d’hora. Ella no ho sap encara però el pare i jo li hem canviat el nom. A partir d’ara l’anomenarem la Dra. “Gominola”. La Dra. “Gominola” està especialitzada en realitzar operacions per retirar tumors com el que pateixo i tot l’equip mèdic aquí a Boston confia en la seva capacitat per aconseguir-ho.

I l’últim secret d’avui: voldria saber ballar tan bé com la Nina.

Petons i abraçades de SuperRichi.

5 pensamientos en “Vull ballar com la Nina

  1. >Richi, m'emociona enormement que t'agradi ballar… perquè jo soc una enamorada de la dansa. De fet, ballo des que era petita i en tinc uns cuants d'anys… volia ser ballarina, però mira… coses de la vida, no va poder ser… eiii però encara ballo i pujo a l'escenari, de tant en tant. No he vist la Nina ballar, però estic segura que ho fa molt i molt bé.Richi, pren nota. Queda pendent, que quan tornis a Palamós i hagis recuperat totes les forces, et convidem a que vinguis un dia a ballar a una classe de dansa, mooolt divertida, amb la Queralt, la Iona i altres teves companyes de curs, val?Una forta abraçada. Estic connectada a tu.(mare de la Queralt Brugat)

    Me gusta

  2. >Richi, m'emociono cada día amb la vostra lluita, desde Palamós s'estant fent moltes coses maques e increibles, el poble respón molt bé… crec que tots desitgem que tornis bo i fem una festa per celebrar-ho junts !!! Has de fer cas dels pares i menjar, també felicitar als pares que al igual que tú son moltt forts !!! i també a la Nina clar !!! Ara per ara, molts ànims a tota la familia !! cada vegada esteu més aprop del final de la lluita i el nostre poble està amb vosaltres !!!! Petons !!!Susanna

    Me gusta

  3. >Molts ànims SUPER RICHI!!!!la operació de demà sortirà genial…em miro cada dia el teu blog ….m'has emociona't i m'has fet sentir que un somriure ….teu pot alegrar-me el dia….i ho fas..ets un nen, però és com si fóssis un adult , tens una força increíble…jo sóc de Manresa…..uns kilòmetres de Palamós…però ets ento al cor cada dia…..ets el meu lluitador i m'estàs ajudant molt ami i a altres persones…ets el meu super heroi!!!!!!!!!!!un petò enorme per tu, els papes i la Nina…..Rosaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Me gusta

  4. >Hola Richi, no he vist mai ballar a la Nina però de ben segur que ho deu fer super bé per que aquest balls que ens fas això segur que ho has tret de la Nina i estàn molt bé. El dia de la Marató farem un ball i te l'enviarem pq el puguis veure i diguis a veure si ho fem tan bé com tu i la Nina. I ja et vaig dir que quan tornessis li hauries d'ensenyar a en Pau a ballar pq a ell ja saps que li agrada més el futbol que ballar. Et desitjo molta sort en aquesta operació, entra amb moltes forces i a la Dra. Gominola fes-li cas de tot el que et digui. Veure't que vas fen coses em posa molt contenta i saber que les forces no les perds també. Un petó ben fort a tu, a la Nina i als papes.

    Me gusta

  5. >Hola Richi, soy Luismi de Global Palamos, que sepas que este Domingo jugamos un partido muy importante, y quiero que sepas que todo el club y jugadores se han volcado en ayudarte en todo lo que esten en sus manos. Este domingo sortearemos camisetas que hemos logrado que nos firmaran jugadores de futbol de grandes Clubs y todo para poder recaudar el maximo de donativos para la ayuda de tu recuperacion. Un abrazo muy grande de todos los jugadores todos te adoran y desean verte pronto por Palamos.

    Me gusta

Responder

