La combinació guanyadora

Xapa amb el text "50% Doctor, 50% Superhero, 100% NeuroOnc"M’he posat al llit i m’he llevat vomitant una altra vegada. Segur que molts de vosaltres us estareu preguntant perquè vomito tantes vegades. A tots els nens amb càncer ens passa el mateix. Especialment amb la quimioteràpia encara que jo encara no he començat a rebre-la. En el meu cas hi ha tres possibles raons: la primera perquè una part del tumor es troba precisament en la part del cervell que regula aquesta funció, la segona pels problemes de pressió del líquid que tinc al cap i la tercera, com a conseqüència de la radioteràpia que ja he rebut.

Malgrat això, m’he tornat a aixecar del llit i he anat caminant fins a la sala de jocs per a tornar a pintar. Mentre ho feia els voluntaris han posat una mica de música i m’han entrat unes ganes boges de posar-me a ballar. Quina sensació més agradable. Pintar i seguir el ritme de la música.

A l’hospital ja tots em coneixen com SuperRichi. Avui m’han vingut a visitar els oncòlegs que són els metges especialitzats en curar el càncer i m’han donat un regal molt especial de part de tot l’equip. Una petita xapa en la que hi posa: “50% Doctor, 50% Superhero”. La combinació indispensable per vèncer el càncer.

Sabeu el que és una ressonància magnètica? Aquesta tarda m’han tornat a fer una al cap. És una màquina molt gran, rodona i allargada amb un túnel al centre on t’has d’estirar sense moure’t ni un mil·límetre durant una bona estona. Normalment una hora o més. Serveix per veure tot el teu cos per dins amb moltíssima precisió. Als nens els dormen perquè sinó no deixen de moure però amb mi no ho han fet mai perquè sempre li he demanat al pare estar despert tot el temps. És la setena que em fan des de que tinc càncer.

Abans d’anar a dormir he anat a visitar un moment a la meva amiga Alexa que també està ingressada. Ens vam conèixer a la casa McDonald i també la operen demà. No es trobava molt bé. La mare li ha comprat un petit regal i quan li hem dut s’ha posat molt contenta.

A les 6 del matí ens vindran a buscar al papa i a mi per dur-nos al quiròfan onla Dra “Gominola” ens estarà esperant. L’Alexa entrarà a les 11:00. Encara que no m’agrada gens, aquest cop després de l’operació haurem d’estar a l’UCI així que potser no podrem escriure el diari. El pare m’ha dit que de tota manera anirà publicant missatges al facebook per explicar-vos com em trobo. Faré servir els meus superpoders per recuperar-me de pressa i poder anar a l’habitació més aviat millor.

Avui el meu desig el comparteixo amb l’Alexa: que els neurocirurgians ens puguin treure el tumor sense causar dany i així poder pintar junts i escoltar música a la sala de jocs de nou.

Súperpetons i súperabraçades d’en SúperRichi.

12 pensamientos en “La combinació guanyadora

  1. >Mucho animo Richi, y tambien a Alexa.Ya vereis como todo va a salir bien. Hay mucha gente enviandoos muchas energias para ayudaros a superarlo.Un besazo enorme

    Me gusta

  2. >hola Richi, no et conec personalment però ja et considero el meu amic i el meu idol, ets un super campió molts ànims per tu i la teva companya alexa ia la teva família que és de admirar.un petó super gran per a tots

    Me gusta

  3. >Hola SuperRichi,Aquí a Palamós, ara son les 11:30 del matí del divendres, 13 d'abril… no sé exactament quina diferència horaria hi ha… aquí a Boston deuen ser les 5:30 matí? O sigui, que ja deus estar a punt de veure a la teva Dra. Gominola… m'encanta aquest nom…Tot irà bé perquè ets en SuperRichi i avui cents de pensaments de super energia positiva de Palamós i molts altres llocs estan amb vosaltres, i hi ha tants que també arribaran per a la teva amiga.Fins aviat!!Familia de la Queralt Brugat.

    Me gusta

  4. >Espero i desitjo k tot surti d allò millor, molts petons i moltes abraçades des de Palamós ara la missió del superheroi Richi es concentrar tots els teus poders en posar-te bo, ànims wuapo !!!!

    Me gusta

  5. >estic segura que te'n ensortiràs.no et conec personalment però la teva història m'ha fet sentir-te molt aprop meu!anirà tot genial, superheroi!una superabraçada SuperRichi!

    Me gusta

  6. >Molta anims superRichi! Estic pendent del blog i del facebook per si publiqueu algun comentari de com anat tot. Desde palafrugell de part meva i la meva familia molt abraços i petons per tots vosaltres especialment per tu rei!! Carla

    Me gusta

Responder

