>Boston

>

20 abril 2012

Avui ha sortit el sol. No he necessitat cap calmant.

M’han vingut a visitar diferents metges al llarg del dia. Alguns d’ells era la primera vegada que els veia. Volien conèixer-me i examinar-me. Tots ells estan sorpresos per la bona evolució i la velocitat amb la que m’estic recuperant. Han estat tres operacions en tan sols 11 dies amb un historial a la meva esquena de set cirurgies, una meningitis entre la tercera i quarta operació, trenta-tres dies de radioteràpia, un mes i mig d’alimentació per sonda i tants vòmits repetitius dia després dia que al final expulsava coàguls de sang.

I malgrat tot, em sento més fort i amb més ganes que mai de seguir enfrontant al meu enemic.

Els personatges de Barri Sèsam, Elmo i Triki (el monstre de les galetes), han vingut a visitar a tots els nens malalts de l’hospital. Quina agradable sorpresa. M’ha fet tanta il · lusió veure’ls que no m’ho he pensat dues vegades i corrent tant com les meves cames donaven de si, he aconseguit arribar el primer a abraçar-me a ells. M’ha fet tanta il · lusió que m’he passat la resta del dia mirant el vídeo que el pare m’ha gravat i que he publicat al facebook.

A la tarda l’equip d’oncòlegs m’ha fet un regal que no m’esperava i m’han donat l’alta perquè acabi la meva recuperació a la casa McDonalds. Una altra agradable sorpresa. Si no hi ha cap canvi en la meva evolució, el pròxim 30 d’abril tornaré a ingressar per començar la quimioteràpia i és important que aprofiti per reposar forces i oblidar per uns dies de l’hospital. La setmana vinent el papa i la mama es reuniran amb l’equip mèdic per conèixer tots els detalls del tractament i quan m’ho expliquin el compartiré amb tots vosaltres.


Per quan llegiu aquest full del meu diari, jo estaré encara dormint i quan desperti serà un dia molt especial per dos motius. El primer és l’aniversari de la mama. No li digueu res però el papa, la Nina i jo tenim pensat fer-li un pastís. Sóc molt afortunat per tenir a la millor mare del món. El segon és la celebració de la Marató a Palamós, un esdeveniment que perdura per sempre en la meva memòria i en la de milers i milers de persones que de Palamós i altres poblacions ens recordaran la grandesa i el poder d’un dels principals valors de l’ésser humà: la solidaritat.

Hauria estat un dia perfecte si no fos perquè l’Alexa ha hagut de tornar altra vegada al quiròfan d’urgència. No podràs amb ella. No podràs amb mi.

Tanco els meus ulls i com cada dia des de que el càncer em copejo per primera vegada, em quedo adormit amb una enorme somriure dibuixat a la cara i l’absolut convenciment que amb els meus superpoders, guanyaré aquesta guerra.

Superbesos i superabrazos de SuperRichi

                                                                                                       


Boston, 20 de Abril del 2012

Hoy ha salido el sol. No he necesitado ningún calmante.

Me han venido a visitar diferentes médicos a lo largo del dia. Algunos de ellos era la primera vez que los veía. Querían conocerme y examinarme. Todos ellos están asombrados por la buena evolución y la velocidad con la que me estoy recuperando. Han sido tres operaciones en tan sólo once dias con un historial a mis espaldas de otras siete cirugías, una meningitis entre la tercera y cuarta operación, treinta y tres dias de radioterapia, un mes y medio de alimentación por sonda y tantos vómitos repetitivos dia tras dia que al final expulsaba coágulos de sangre.

Y a pesar de todo, me siento más fuerte y con mas ganas que nunca de seguir enfrentándome a mi enemigo.

Los personajes de Barrio Sésamo, Elmo y Triki (el monstruo de las galletas), han venido a visitar a todos los niños enfermos del hospital. Que agradable sorpresa. Me ha hecho tanta ilusión verlos que no me lo he pensado dos veces y corriendo tanto como mis piernas daban de sí, he conseguido llegar el primero en abrazarme a ellos. Me ha hecho tanta ilusión que me he pasado el resto del día mirando el video que papá me ha grabado y que he publicado en el facebook.

Por la tarde el equipo de oncólogos me ha hecho un regalo que no me esperaba y me han dado el alta para que acabe mi recuperación en la casa Mc Donalds. Otra agradable sorpresa. Si no hay ningún cambio en mi evolución, el próximo 30 de Abril volveré a ingresar para empezar la quimioterapia y es importante que aproveche para reponer fuerzas y olvidarme por unos dias del hospital. La semana próxima papá y mamá se reunirán con el equipo médico para conocer todos los detalles del tratamiento y cuando me lo expliquen lo compartiré con todos vosotros.

Para cuando leáis esta hoja de mi diario, yo estaré todavía durmiendo y cuando despierte será un dia muy especial por dos motivos. El primero es el cumpleaños de mamá. No le digáis nada pero papá, la Nina y yo tenemos pensado hacerle un pastel. Soy muy afortunado por tener a la mejor mamá del mundo. El segundo es la celebración de la Maratónen Palamós, un evento que perdurá para siempre en mi memoria y en la de miles y miles de personas que de Palamós y otras poblaciones nos recordarán la grandeza y el poder de uno de los principales valores del ser humano: la solidaridad.

Hubiera sido un dia perfecto si no fuera porqué Alexa ha tenido que volver otra vez al quirófano de urgencia.  No podrás con ella. No podrás conmigo.

Cierro mis ojos y como cada dia desde que el cáncer me golpeo por primera vez, me quedo dormido con una enorme sonrisa dibujada en mi rostro y el absoluto convencimiento de que con mis superpoderes, voy a ganar esta guerra.

Superbesos y superabrazos de SuperRichi

Responder

