>Boston

>

21 abril 2012

Encara no s’havia fet de dia a Boston quan el papa i jo estàvem emocionats escoltant a través d’internet la retransmissió en directe de la jornada de la Marató a Palamós. Ha estat impossible contenir l’alegria i hem acabat despertant de seguida a la mama i la Nina que s’han unit a nosaltres. Els missatges i les fotografies no cessaven d’arribar al mur de la meva pàgina de facebook i encara que ens ha portat temps, els hem llegit tots abans d’anar a dormir, un per un, com sempre fem. M’hauria agradat poder contestar-los tots però hem quedat desbordats.

Encara em trobo a milers de quilòmetres de la meva família i els meus amics, la màgia de la tecnologia i la ràdio han fet possible que avui em sentís més a prop de Palamós que mai. I alhora el trobés tant a faltar. No recordo haver vist al papa i la mama tan emocionats mai abans com ho han estat avui. Els seus cors han bategat amb tanta força que podia sentir-los cada vegada que em miraven o posaven les mans sobre les meves. M’hauria agradat ser-hi i participar en totes i cadascuna de les activitats que s’han celebrat en aquest dia tan especial: la Maratóde Palamós, el millor regal d’aniversari per a la mama.

Ha tornat a sortir el sol i ha fet una temperatura de primavera. Quan Palamós es retirava a descansar, hem aprofitat el bon temps per passejar i apropar-nos a comprar una mica de menjar. Encara que em trobo millor, em canso de seguida i he d’anar la major part del temps assegut en un cotxet. El passeig m’ha sentat molt bé i m’ha obert per segon dia consecutiu la gana. No us ho creureu: de tornada a la casa McDonald m’he menjat dos ous fregits. Quin deliciós sabor. Aquesta setmana he de esforçar-me per acumular el màxim d’energia possible. La quimioteràpia debilita moltíssim, et suprimeix del totes les ganes de menjar i per tant perds pes molt de pressa.

No m’he oblidat dels meus esquirols. Els voluntaris m’han explicat que mentre he estat ingressat a l’hospital venien cada tarda abans de posar-se el sol a veure si els havia deixat una mica de menjar. Després de sopar, per fi m’he retrobat amb ells i els he portat provisions. A canvi els he demanat permís per tallar dues flors vermelles del seu jardí i les hi he portat a la mama. El seu somriure i el més afectuós de les abraçades al costat de papa i la Nina, han posat el punt i final a aquest dia tan especial.

Un cop més i gràcies a la solidaritat de tot el poble de Palamós i de tants altres racons d’altres poblacions, he tornat a guanyar una altra batalla al miserable càncer.

En arribar la nit, tanco els ulls i segueixo escoltant la veu unànime, alta i clara de tots aquells que avui heu fet possible que la força dels meus superpoders es multipliqui. Aquesta guerra serà molt llarga però avui hem aconseguit armar el millor exèrcit del món. Prepara’t desgraciat.

Súperpetons i súperabraçades d’en SuperRichi.

                                                                                                             
Boston, 21 de Abril del 2012

Todavía no había amanecido en Boston cuando papá y yo estábamos emocionados escuchando a través de internet la retransmisión en directo de la jornada de la Maratón en Palamós. Ha sido imposible contener la alegría y hemos acabado despertando enseguida a mamá y la Nina que se han unido a nosotros. Los mensajes y las fotografías no cesaban de llegar al muro de mi página de facebook y aunque nos ha llevado tiempo, los hemos leído todos antes de irnos a dormir, uno por uno, como siempre hacemos. Me hubiera gustado poder contestarlos todos pero hemos quedado desbordados.

Aunque me encuentro a miles de kilómetros de mi familia y mis amigos, la magia de la tecnología y la radio han hecho posible que hoy me sintiera más cerca de Palamós que nunca. Y a la vez lo echara tanto de menos. No recuerdo haber visto a papá y mamá tan emocionados nunca antes como lo han estado hoy. Sus corazones han latido con tanta fuerza que podía sentirlos cada vez que me miraban o ponían sus manos sobre las mías. Me hubiera gustado estar allí y participar en todas y cada una de las actividades que se han celebrado en este dia tan especial: la Maratónde Palamós, el mejor regalo de cumpleaños para mamá.

Ha vuelto a salir el sol y ha hecho una temperatura de primavera. Cuando Palamós se retiraba a descansar, hemos aprovechado el buen tiempo para pasear y acercarnos a comprar un poco de comida. Aunque me encuentro mejor, me canso enseguida y tengo que ir la mayor parte del tiempo sentado en un carrito. El paseo me ha sentado fenomenal y me ha abierto por segundo dia consecutivo el apetito. No os lo vais a creer: de regreso en la casa Mc Donald me he comido dos huevos fritos. Que delicioso sabor. Esta semana tengo que esforzarme para acumular el máximo de energía posible. La quimioterapia debilita muchísimo, te suprime por completo las ganas de comer y por consiguiente pierdes peso muy deprisa.

No me he olvidado de mis ardillas. Los voluntarios me han contado que mientras he estado ingresado en el hospital venían cada tarde antes de ponerse el sol a ver si les había dejado un poco de comida. Despues de cenar, por fin me he reencontrado con ellas y les he llevado provisiones. A cambio les he pedido permiso para cortar dos flores rojas de su jardín y se las he llevado a mamá. Su sonrisa y el más cariñoso de los abrazos junto a papá y la Nina, han puesto el broche de oro a este dia tan especial.

Una vez mas y gracias a la solidaridad de todo el pueblo de Palamós y de tantos otros rincones de otras poblaciones, he vuelto a ganar otra batalla al miserable cáncer.  

Al llegar la noche, cierro los ojos y sigo escuchando la voz unánime, alta y clara de todos aquellos que hoy habéis hecho posible que la fuerza de mis superpoderes se multiplique. Esta guerra va a ser muy larga pero hoy hemos conseguido armar el mejor ejército del mundo. Prepárate desgraciado.

Superbesos y Superabrazos de SuperRichi.

Responder

