Superherois de carn i os

Llest per a la vincristina de demà. Segon intent.

Avui ha estat un dia d’alts i baixos però finalment els laxants han fet l’efecte esperat. Demà aniré a l’hospital amb els deures gairebé fets perquè el menjar segueix sent la meva assignatura pendent. No tinc gens de gana i encara que la mare ho intenta una i altra vegada amb tot tipus de menjars, al final se’ls acaben menjant entre ella i el pare. Crec que demà em receptaran una medicació especial per intentar estimularme les ganes de menjar. Espero que funcioni perquè em preocupa seguir perdent pes.

He resistit sense dir ni piu totes i cadascuna de les proves que m’han fet, desde ressonàncies magnètiques interminables totalment despert i sense poder moure’m, fins punxades per tot el meu cos des del meu cap fins als turmells. La llista és molt llarga. Us ho asseguro. Però la col · locació de la sonda nasogàstrica em resulta especialment desagradable.

La pèrdua de pes és un dels efectes secundaris habitual en nens que pateix algun tipus de càncer determinat. La pròpia malaltia i l’agressivitat dels tractaments són la principal causant i arriba un moment que no hi ha mes remei que prendre mesures dràstiques. Jo ja vaig estar sis setmanes amb la sonda col · locada en el meu nas i el pare es passava tota la nit despert per passar-me els batuts a través d’un dosificador electrònic. Vaig tenir molta sort i va durar molt poc perquè altres amics de l’hospital havien arribat a necessitar-la més d’un any seguit.

¿Recordeu el que era la neutropènia? La disminució del nombre de glòbuls blancs, la barrera de defensa més important del nostre cos. Com que encara no he entrat en aquesta fase, si em ve de gust, els metges em donen permís per sortir a passejar a l’aire lliure sempre que eviti entrar en llocs tancats i concorreguts.

Són masses hores a l’habitació i com el temps a Boston era avui primaveral, el pare i la mare m’han muntat al cotxet, m’han posat la màscara i m’han portat a fer una passejada molt curt. La botiga de joguines és a poca distància i mentre esperàvem a fora, la mare ha entrat a comprar-me un bloc de dibuix dels superherois més famosos i coneguts. M’ha fet tanta il · lusió que he passat la resta de la tarda acolorint les transparències.

El pare diu que el quadern està incomplet perquè falta el dibuix del seu superheroi preferit.

Tinc un desig per demà. A veure si quan vagi a visitar a Alexa s’ha complert.

Superbesos i Supeabrazos de SuperRichi

11 pensamientos en “Superherois de carn i os

  1. No puc evitar-ho Richi, cada dia que miro la teva web i et veig aquest somriure tant especial em cauen les llàgrimes. Estic content de veure que evoluciones bé i això m’agrada moltíssim.

    Has de guanyar aquesta batalla !!!

    Endavant les atxes !!!!

    Me gusta

  2. Richi, que bé que puguis seguir amb el tractament. Tens molta força i ens ho demostres cada dia.
    La pàgina és genial igual que vosaltres! Per cert, estàs guapíssim amb aquesta samarreta!!!
    Una superabraçada 🙂

    Me gusta

  3. Uooooola!!

    Me n’alegro dels teus petits avanços, poc a poc i endavant!! a veure si tenim sort i et poden medicar avui.
    Ets una inspiració per tots, un exemple de força i valentia. El primer què faig cada matí és mirar el teu bloc.
    Ei, ets un artista ballant.
    Un petonàs a tota la family i a l’Alexia 😉
    Molta súper forçaaaaaaa per tu

    Me gusta

  4. Bon dia, SuperRichi!!!
    Estàs molt xulo amb la samarreta del Barça!!! 🙂
    M’alegro molt que estiguis llest per al proper assalt a la vincristina, segur que ja tens una estratègia pensada per riure’t d’ella, això els Superherois ja ho fan…
    Ànims ratolí, tothom mira el teu bloc només llevar-se al matí! El teu exèrcit sempre amb tu!

    Me gusta

  5. Hola Richi 😀
    he pensat en tu tot el mati i he desitjat amb totes les meves forçes que avui tot vagi be i surtis mes fort que l’ultim cop. Tu guanyaras, aixo ho se segur perque no conec ningu mes valent que tu. Molts petonets, el teu somriure es la meva debilitat i ets el meu heroi de carn i os :-*

    Me gusta

  6. Hola Richi soy Mariloli la mamá d la Ino, pienso en ti cada dia. Superpetons para ti, la mama, el papa y uno entero para la Nina, porfa no te olvides de darselo.

    Me gusta

  7. Hola superheroi! Hola familia!
    Desde França te vull enviar molts anims i molts petons que te mereixes.
    Feia molt que tenia ganas de escriure’t per dir-te que segueixo totes les teves aventuras dede Lyon.
    Soc nascuda a Palamos com tu i quan era petita anaba a cole amb les teves tietas i amb la tava mama.
    Estic orgullosa de de ser palamosina,sobretot veien els gran exercit que has format.
    Estic molt orgullosa de tots els palamosins pero sobretot de tu i de la teva superfamilia.
    Fa mes de 20 anys que visc a Lyon pero mes que mai me sento palamosina i aixo gracies a tu.
    Molt petons a tots.
    Ets el meu superheroi preferit.

    Me gusta

    • Hola superrichi, jo soc la mama de La Marta , la que viu a França , jo soc veina teva a Palmos i molty amiga de l’avia gallina . Ets més valent i més fort que en Superman . Pot ser perque te menges aquets superbocates de super fuet de can Jordi. Quan vinguis a Palamos t’en fare un de ben i ben gros . . Estic orgullosa de tu . t’envio tota la meva força perque te curis aviat superpetons Anna

      Me gusta

  8. Hola Richi! Hola familia!
    Desde França te vull enviar molts anims i molts petons que te mereixes.
    Feia molt que tenia ganas de escriure’t per dir-te que segueixo totes les teves aventuras dede Lyon.
    Soc nascuda a Palamos com tu i quan era petita anaba a cole amb les teves tietas i amb la tava mama.
    Estic orgullosa de de ser palamosina,sobretot veien els gran exercit que has format.
    Estic molt orgullosa de tots els palamosins pero sobretot de tu i de la teva superfamilia.
    Fa mes de 20 anys que visc a Lyon pero mes que mai me sento palamosina i aixo gracies a tu.
    Molt petons a tots.
    Ets el meu superheroi preferit.

    Me gusta

  9. Richi! Ets un campió 🙂
    T’envio súperpetons i súperabraçades com ens envies tu cada dia, per tu i per la teva família i moooooooolts ànims, ja saps que els superherois no es rendeixen fins que han eliminat a l’enemic!!
    T’esperem amb els braços oberts quan tot hagi passat. Som molts els que volem conèixer en persona a aquest súperRichi!!!! Et diré un secret… no hi ha cap súperheroi que arribi a assemblar-se ni una miqueta a tu!!!

    Me gusta

Responder

