Palamós CF 1 – Càncer 0

Encara que fins al vespre no m’he començat a trobar molt bé, la veritat és que el balanç total del dia no ha estat tan malament.

Això sí, avui m’he quedat a meitat de les calories que hauria d’haver pres així que previsiblement, quan demà vagi a l’hospital per a les anàlisis de control, em temo que hauré tornat a perdre pes de nou.

Es fa insuportable estar tancat en una habitació durant tants dies seguits així que, com feia tan bon temps i no hi havia ningú a tota la casa, el pare ha cridat a l’hospital per veure si em deixaven sortir al jardí amb la mascareta a prendre una mica el aire. La bona notícia és que els oncòlegs han dit que sí i he pogut sortir a reunir-me amb els meus amics els esquirols portant posada la samarreta amb el meu nom que em va regalar el Palamós CF. Ha estat llavors quan en sortir se’ns ha aparegut en un enorme ós rentador que ens tallava el pas. Quina sorpresa! M’encanten els animals!. La mare ha anat llavors a buscar una mica de menjar i ha agafat el primer que s’ha trobat a la cuina: salsitxes. Haurieu d’haver vist com el ós rentador es llepava les potes una i altra vegada.

Quan s’ha acabat el refrigeri, aprofitant que portava la samarreta de jugador, li he demanat al pare poder xutar una mica la pilota. El moviment i l’equilibri són algunes de les funcions que regula el cerebel, el lloc on s’allotjava el tumor que em van extirpar. És inevitable que les nombroses operacions hagin afectat en certa manera aquestes funcions que espero pugui anar recuperant amb el temps. A més, la quimioteràpia no contribueix perquè em provoca dolor en les articulacions i especialment dificultat per controlar el moviment dels meus turmells de manera que segons com, de vegades camino com un veritable ànec. Malgrat tot, era indispensable per a mi poder tornar a sentir la sensació de tornar a jugar a futbol, ​​així que el pare no s’ho ha pensat i m’ha llançat un petita pilota unes quantes vegades fins que he aconseguit marcar tres gols. La mare anava amb mi. Resultat: 3 – 0. Hem guanyat nosaltres.

Trobo a faltar els meus amics del meu col · legi del Vedruna i els partits que jugàvem a l’hora del pati.

La mare i la Nina s’han acostat un moment a l’apartament a on ens traslladarem el proper 1 de Juny, per prendre mesures i veure que necessitem per moblar-ho. Llàstima que a Boston no hi ha costum de llogar habitatge amb mobles inclosos. Estic molt agraït d’haver pogut viure a la casa McDonald però tinc moltes ganes de traslladar-me i poder tenir una mica d’intimitat. Encara que no és el mateix, almenys tindré la sensació d’estar a casa. Fa sis mesos seguits que dormo en hospitals o cases d’acollida per nens malalts de càncer. A Barcelona, ​​mentre no estava ingressat, també em van acollir a la casa dels Xuclis. Demà us explicaré l’origen d’aquest original nom.

Estic impacient per conèixer els resultats de les anàlisis de demà i desitjant poder tornar a jugar a futbol amb els meus amics com abans.

Superpetons i superabraçades de SuperRichi

5 pensamientos en “Palamós CF 1 – Càncer 0

  1. Hola Richi:-)
    no saps com m’ agradaria veure esquirols com tu. Jo no n’he vist mai cap d’aprop i molt menys un os!!! Anims per dema amb els analisis i espero que la sortida t’obri la gana. Petonets precositat :-*:-*:-*

    Me gusta

  2. Hola, SuperRichi!!!
    Què guai que hagis pogut veure els esquirols i l’ós!!! És genial!!
    Si continues així, ben poc trigaràs a tornar a jugar a futbol amb els teus companys de Palamós!!! 🙂
    Molts petons!!

    Me gusta

  3. Hola SúperRichi que guapo que estàs amb la samarreta del Palamós CF per cert la teva mare i tu heu quedat igual que el partit d’ahir del Palamós CF 3 a 0. Molt bé. Moltes abraçades des de Palamós!

    Me gusta

Responder

