Reunió de Superherois

Eren les quatre del matí quan entràvem per la porta de la casa McDonalds. Les anàlisis van confirmar que els meus glóbuls vermells havien baixat encara que la resta es mantenia igual que al principi de setmana. Com tenia febre per sobre de 38º C em van prendre mostres per fer-me un cultiu, que consisteix a posar una mica de sang dins d’una recipient que conté una solució i esperar 48 hores per veure si creixen els bacteris.

Demà torno a l’hospital per a una nova revisió i anàlisi i espero que tinguem el resultat del cultiu. Mentrestant ahir a urgències em van administrar un antibiòtic d’ampli espectre, és a dir, un antibiòtic que suposadament mata un ampli nombre de bacteris. Com ja us havia explicat, la quimioteràpia em portarà a l’hospital gairebé cada dia els propers mesos.

Però parlem de coses més importants. Avui m’he trobat millor i aquesta tarda he sortit a regar les plantes i a donar una altra volta que m’ha sentat fenomenal. A que no sabeu a qui m’he trobat en tornar? A SuperAlexa i a SuperRaily! Quina sorpresa i menudes ferides de guerra .. Malgrat tot, Alexa m’ha reconegut de seguida quan li he agafat la mà i a Raily, encara que l’última batalla contra el càncer l’ha deixat sense veu i una mica adormit, li he endevinat un somriure darrere de la seva mirada. No he pogut quedar-me amb ells a pintar perquè estava molt cansat però intentaré fer-los alguna manualitat  com a regal.

Segueixo esforçant-me tot el que puc amb el menjar però no aconsegueixo prendre les calories que necessito. Pel que sembla hi ha una medicació que ajuda a estimular la gana així que demà el pare parlarà amb els oncòlegs a veure si puc començar a prendre-la. Que llauna. Un altre medicament més. El gust és insuportable. Prefereixo que em clavin una agulla a haver de prendre medicaments.

Abans de quedar-me adormit he vist una pel · lícula en DVD que m’encanta titulada “Els Muppets a Manhatan”. Ha estat molt divertit perquè cada vegada que veia a la porqueta Pegui i la granota Gustavo me’n recordava dels meus oncles que són clavats als personatges. Segur que quan llegeixin això no podran evitar somriure. El càncer l’ha  d’haver passat fatal en veure com reia i m’oblidava d’ell per complet encara que només fos per una estona. Demà la tornaré a veure una altra vegada. M’encanta fastiguejar-lo.

Sembla que Marta està millorant i fa molts dies que estic planificant amb la mare el que farem quan estigui curat, així que desitjo amb totes les meves forces que es compleixi el calendari que tenim previst.

Superpetons i superabraçades de SuperRichi

4 pensamientos en “Reunió de Superherois

  1. Kines bones noticies!!! tu regant les flors i miran un DVD i a mes et vares trobar l’ Alexa i el Raily, estic molt contenta!! Ara nomes falta que et torni una miqueta de gana pero segur que vindra. Anims per dema amb l’analitica i petonets per un gran campió :-*:-*:-*

    Me gusta

  2. Bon dia, SuperRichi!!!
    Ahir no vaig poder veure el teu bloc perquè va ser un dia cansat i atabalador, però veig que segueixes endavant!!! Què contenta que estic!!! 🙂 M’agradaria ser com tu per poder superar tots els obstacles amb facilitat.

    Estàs molt maco regant les plantes, segur que les vas deixar ben contentes i al càncer, ben fastiguejat…Hehehehehe!!!

    Estic convençuda que podràs fer tots els plans previstos per quan estiguis curat, n’estic convençudíssima!

    Molts petons Super Heroi!
    Laia.

    Me gusta

  3. Que bé que t’hagis retrobat amb els teus súperamics!! i ja veiem que et contractaran de jardiner , perquè ho fas molt bé!.

    Anims SúperRichi!! i una super-abraçada!!!

    Me gusta

  4. Hola Richi, aquest cap de setmana aqui a Medinyà és la Fira del Conte, en motiu d’aquesta festa la Berta ha portat un punt de llibre dels teus a tots els seus companys d’escola per que cada vegada que llegeixin un llibre o un conte ve gin el teu punt de llibre i vegin que els superherois si que existeixen!!!!!!!!!

    Un petò de sucre mooooooooooolt dolç

    Pere, Berta i Marga

    Me gusta

Responder

