Gooooolàs de SuperRichi !!!

Tercer dia consecutiu sense dolors. I avui només he pres calmants. Sense narcòtics. No m’ho puc creure.

Els oncòlegs ja em van advertir que la millora podria mantenir-se al llarg de la setmana que ve i si així fos, i el recompte de les meves cèl · lules es recuperés, és probable que rebi el meu segon cicle de quimioteràpia d´aquí a uns 10 dies. Així que creueu tots els vostres dits a veure si la predicció es compleix i puc “gaudir” almenys d’una setmana sencera de treva. Ho necessito. I el pare i la mare també.

Ha costat però per fi els laxants han fet el seu efecte. Per això encara que m’hagués agradat sortir a fer una passejada no hem pogut moure’ns de la casa McDonald. Les visites al lavabo han estat contínues. Tot i que l’aparell digestiu s’ha reactivat segueixo sense tenir gana i no arribo a prendre les calories mínimes que necessito, així que vaig perdent pes i ja començo a acusar els efectes en el meu aspecte físic. Ja em cauen els pantalons.

Des que em van posar el “bistec” el meu cansament ha millorat considerablement. Ara almenys tinc alguns moments en què sento els meus superpoders i és llavors quan aprofito per fer totes les coses que vull. Bé més ben dit, que puc. I com ja sabeu m’encanta jugar a futbol així que aquesta tarda hem organitzat un partit al jardí. El pare i jo contra la mare i la Nina. Ho hem passat genial i quina pallissa els hem donat. Ha estat molt divertit perquè cada vegada que marcàvem un gol el pare i jo ho celebràvem amb un petit ball.

Els voluntaris han sortit a animar-me i no s’ho podien creure. No és habitual que un nen amb càncer fent quimioteràpia es posi a jugar un partit de futbol. Bé, és que no sóc un nen normal sinó un petit superheroi els deia el pare. Al principi em feien mal molt les cames i no aguantava l’equilibri però al cap d’una estona he començat a coordinar millor els meus moviments i m’he oblidat de tot. I llavors si, per fi sols. La meva família i jo gaudint d’aquest moment. Quina agradable sensació. Com abans. Sense ell.

Resultat: SupeRichi 10 – Càncer 0

Vinga !

Està demostrat que els nens amb càncer que practiquen algun tipus d’activitat física habitualment es recuperen més de pressa dels tractaments de radioteràpia i quimioteràpia. El problema és que és molt poc habitual reunir la suficient força física i predisposició mental com per aventurar-se a una tasca tan esgotadora com aquesta. Però és que dóna la casualitat que tinc moltíssimes ganes de curar-me.

Després del bany el pare m’ha explicat que la vida és una successió de reptes i que l’única manera d’arribar és des del convenciment que no hi ha res impossible si ens ho proposem. I ara el meu consisteix a doblegar el càncer i guanyar aquesta guerra. I encara que sortiré mal ferit en més de les mil i una batalles que tinc per lliurar, no penso baixar el cap, ni rendir la meva espasa, ni perdre a cap dels meus soldats.

Aquesta victòria serà meva i, tard o d’hora, vull celebrar-la amb tots vosaltres.

Superpetons i superabraçades d’en SuperRichi.

7 pensamientos en “Gooooolàs de SuperRichi !!!

  1. Super Gooolás!!!!!!!!!!! ets tot un campió i un exemple per tots. El papa té tota la raó, la vida mai deixa de posar reptes, però tu petitó, el teus super poders i amb l’ajut incansable del teu exercit
    guanyaràs aquesta batalla, i quan tornis et posarem totes les medalles i la més important.. ser un nen!!! Sóc de Sant Feliu de Guíxols, i avui fa sol, però desprès de llegir el teu blog i saber que estas bé, i que únicament has pres calmats…sembla que el sol té més ganes de brillar.
    Al meu nen, que en té tres anys li encanten els teus videos i tenim ganes de veure un ball teu quan tornis..
    Ànims SuperRichi, un petó molt gran per tu i la familia.

    Me gusta

  2. Oh que bé, en Richi jugan a futbol!
    M’alegro molt de que tinguis aquestes forces per jugar, des de Catalunya,
    en especial l’Alex i la Mireia t’enviem molts anims per seguir lluitant per tirar endavant.

    P.D: de la Marta que se’n sap?

    Me gusta

  3. Alaaaaaaaa!!!!! Què guai!!!!!!!! Ets genial, Richi! Bé, no, és que ets un super heroi, i és clar, llavors és normal….Hehehehe!!! 🙂 Ei, podries animar als altres nens a fer un petit partit entre els que puguin…!

    Saps? Al Poliesportiu de l’Estació del Nord ja s’han reunit dues bosses senceres d’escombraries de taps en 10 dies!!

    Ànims, continua així que guanyaràs segur, segur, seguuuuuuuuur!!!!!!!!

    Me gusta

  4. Guau Richi !!
    veritablement ets tot un crack! estem molt contents de que tinguis tantes forces per continuar lluitant; ja només te queda fer l’esforç de menjar una miqueta més per que no decaiguin les forces del teu exercit!!
    Ahir vam estar a la fira d’entitats que feien a Platja d’Aro, i ja tinc la samarreta de SúperRichi!! seré l’enveja del barri!!

    Una súper abraçada SuperHeroi !!!

    Me gusta

  5. A mi ja s’em acaben els calificatius quan veig tanta superacio i tanta força d’un nen de 6anys que ens deixa cada dia sense paraules i amb la boca oberta. El millor la marxa del dolor sense dubte i tambe que tinguis ganes de jugar. Poc a poc tornara la gana si segueixes tant positiu. Guanyaras Richi, res podra amb la teva força i el teu somriure derrotara l’enemic que marxara avorrit jajaja Molts petonets CRACK!!

    Me gusta

  6. Oe, oe, oe, oe… oe… oe…. Endavant, Richi!!! Juga molt i fes molts gols. El teu enemic ja sap que tens forces per deixar-lo fora de combat per sempre més!! Com que ets el millor superheroi, guanyaràs aquesta guerra! I tant que sí! Cuida’t molt, petit. Tan de bo que puguis gaudir d’uns dies plàcids i tranquils. Una superabraçada, guapíssim.

    Me gusta

Responder

