Mare tinc gana !

Es nota que tots teniu els dits creuats perquè avui he tingut un bon dia i he pogut fer tantes coses diferents que tinc per arribar al final de la pàgina del diari.

Preparats?

He dormit de meravella i m’he aixecat sobre les 11 del matí. I el primer que li he demanat a la mare ha estat l´esmorzar! Per fi he tingut ganes de menjar! Mentres el pare no parava de fer les mil i una piruetes hem baixat al menjador i …. sorpresa! He esmorzat amb l´Alexa! Encara que aquesta darrera batalla contra el càncer l’ha deixat cega del tot no li ha impedit fer una col · lecció de ninots de neu amb plastilina. M’ha deixat escollir el que més m’ha agradat i m’ho ha regalat. Hem quedat demà a la mateixa hora per tornar a esmorzar junts i construir alguna estructura amb el joc de LEGO. Ella amb la seva imaginació i jo les meves mans. Una combinació explosiva.

I com feia tan bon dia he organitzat un altre partit de futbol al jardí. El pare i jo hem tornat a guanyar. Tot i que jo camino com un ànec marejat per culpa dels efectes de la vincristina i el pare ha perdut la seva forma física, seguim formant una parella perfecta. Avui hem tingut d’espectador un voluntari molt especial, el meu amic l´os rentado. La mare li ha preparat un aperitiu i s’ho ha passat d’allò més bé veient-nos jugar mentre gaudia de la manduca. Aposto el que vulgueu a que ja ens està esperant assegut a que comenci el partit … i l’aperitiu, per descomptat.

Acabat el partit li ha tocat el torn a l’hort de la casa McDonalds. No se si us ho havia explicat mai però m’encanten els horts, com al meu avi Enric, així que avui mentre plantava tomàquets m’he enrecordat molt d’ell. Quant creixin i estiguin madurs agafaré uns quants i els hi enviaré a Palamós perquè es prepari una bona amanida. Espero que li deixi provar algun a la meva àvia ¨ Gallina ¨.

A més de l’esmorzar, he menjat, he berenat i he sopat! Avui si que he arribat a les 1.800 calories!

I abans de dormir m’ha donat temps a veure ¨ Jumanji ¨, una de les meves pel · lícules favorites, fer un dibuix dels ¨ Muppets ¨ i construir una guardiola de paper mentre em bevia el meu últim batut hipercalòric del dia.

Feia sis mesos que no aconseguia passar 24 hores seguides sense dolors, sense marejos, sense vòmits, sense ansietat, … Per cert, el pare segueix encara fent salts d’alegria. Vaig a veure si aconsegueixo que es calmi perquè sinó despertarà a tothom!

Un bon consell: apreneu com més aviat a gaudir intensament dels bons moments i del vostre dia a dia.

Desitjo que demà transcorri, si més no, com avui.

Superpetons i Superabraçades d´en SuperRichi.

13 pensamientos en “Mare tinc gana !

  1. Felicitats Richi. Felicitats a tots quatre. Aquestes són noticies extraordinàries. Ets un VALENT. Tinc per model a un nen de 6 anys i a la seva superfamilia que lluiten contra les adversitats com no ho havia vist mai. Segueix així i recorda que estem amb tu, amb vosaltres. Jo també desitjo que demà sigui per tu un dia magnífic com el d’avui. Fes-li un petó a l’Alexa i digue-li que també pensem en ella.

    Me gusta

  2. Siiiiiiiiiiiiiiiii campióoooo, campióoooo, oe oe oe….

    Aquest és el nostre SuperRichi!!

    Estic contenta que hagis pogut estar amb l’Alexa, que estigui més bé tot i les ferides de guerra que li han quedat però lo important és que es recuperi i després creuarem tots els dits per a que els avenços en medicina i el fet de que té tota la vida per endavant, ajudin a anar tapant totes les ferides de guerra que hagin anat quedant.

    Mmmmm Jumanji, a mi i a la meva família, ens encanta aquesta peli…

    Seguirem el teu consell, encara que em sembla que tots els “addictes” a tu, ja el practiquem o al menys ho intentem. Però et prometo, al menys per la meva banda, que insistiré i insistiré fins a aprendre.

    Richi, m’agradaria explicar-te el que és ser un dels voluntaris del teu exèrcit, per a que et facis una idea dels teus Supers poders…

    “Un dia com a voluntari SosRichi”
    Bé, suposo que ja saps que el teu exèrcit aprofita qualsevol activitat on es prevegi que hi haurà gent per agafar els trastets i muntar una paradeta SOSRICHI. Allà es venen braçalets, imans superRichi, xulíssims, samarretes, números de rifes varies, es dona informació sobre el Teaming… etc. tot el que faci falta.
    De vegades és difícil ser prous persones per poder estar i fer, però et prometo que el teu exèrcit fa tots els possibles.
    Vaig tenir la sort de col•laborar en una de les paradetes, aquest cap de setmana. No sé si podré expressar bé amb paraules el que se sent…
    Richi, és increïble veure com els nens venen directes quan veuen els braçalets taronges i les samarretes amb la teva foto, tots et coneixen. Nens i grans. Intentàvem explicar a la gent que s’acostava a la paradeta, que és el que estàvem fent i t’asseguro que en un 90% dels casos, gent del poble i fora del poble, no calia que els expliquéssim res perquè ja sabien perfectament de que anava la història…
    És increïble i divertit veure com els fills dels que col•laborem a les paradetes, “Vedrunets” i no “Vedrunets”, de diferents cursos, de diferents edats, els encanta participar-hi, s’ho passen d’allò més bé explicant-t’ho tot i agafant imans i braçalets i anant en mig de la gent que no venia a la parada, a vendre’ls els articles. I tot emocionats venen a posar tots els calers a les guardioles.
    Ahh!! I pobre d’algú que llenci una ampolla de plàstic amb el tap… t’asseguro que el teu exèrcit de nens i nenes renyen a tot adult que se li acudeixi malmenar un tap de plàstic.
    Richi, ja et dic jo, que tots estem aprenent molt de tu i/o gràcies a tu.

    El teu exèrcit sempre amb tu, creuant els dits.

    Me gusta

  3. Genial Richi!!! m’encanta sentir bones notícies !!!!! segueix així super-heroi que ho estàs fent genial!! una abraçada ben gran per tu i els teus pares !!!!!

    Me gusta

  4. Avui ja és un dia fantàstic!!!!
    El tindre noticies tan bones del teu estat fa que per tots nosaltres el dia sigui genial. Estem molt contents que per fi hagis tingut un dia sense dolor i que hagis pogut superar el mínim de calories, no hi ha un super heroi millor que en SUPER RICHI!!!!
    Per cert, la nostra petita creuada de recollida de taps per Sta. Perpètua es va estent cada vegada més, estic segura que en poc temps entre tots aconseguirem uns quants camions més.
    Super abraçades pel millor super heroi

    Me gusta

  5. Hoooooolaaaaaaa, Súper Richiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Tot això que ens expliques és fabulós!!! No m’estranya que el teu pare fes salts d’alegri per la casa!!! 🙂 Segur que ell semblava el nen i tu l’adult…Això és geniaaaaaaaaal!!!!!!!!!!!!

    M’alegra molt rebre aquestes notícies teves tan fabuloses!!!!

    Ei, a mi m’agradaria MOLT comprar aquests imans i samarretes de super Richi, però visc a Barcelona, com ho podria fer???

    Molts petons a tots!!!
    Laia.

    Me gusta

  6. Visca!! Espero que tingueu molts dies com aquest! Molts i molts ànims i endavant. Ah, i és un molt bon consell aquest de gaudir de tot el que tenim! No ens coneixem però us segueixo…

    Me gusta

  7. AQUETS ES EL MEU PETIT/ GRAN/ GEGANT HEROI!!!! M’imagino l’al.legria i els salts del pare i la mare corrent per fer-te tot el que et venia de gust per mejar. Tot i la distancia que ens separa puc veure la mare amb els ulls ben oberts sense poder creure que menjaves tot el que et posaba. Saps lo feliç que els has fet avui??? Aixo i el teu somriure es el que els pares i la Nina necesitan per aguantar el temps que calgui per guanyar aquets enemic tan pessat que t’ha tocat. Cada dia fas un passet endavant i cada dia qe pasa en un dia mes guanyat o un dia menus per tornar

    Me gusta

  8. QUE CONTENTA QUE ESTIC AMB LA BONA NOTÍCIA QUE ENS HAS DONAT AVUI …JAJAJA M’HA FET MOLTA GRÀCIA LO DE LES TOMATES L’AVI ENRIC CLAR QUE ELS DEIXERÀ PROBAR . CADA DIA VEIG LA TEVA GOSSETA DISFRASSADA QUINA IMAGINACIÓ QUE TE L’AVIA GALLINA I QUINA PACIÈNCIA LA KIKI
    UNA FORTA ABRA´ÇADA DESDE PALAMOS ANNA

    Me gusta

  9. Bravo Richi! ets únic !
    molt contents de que tornis a tenir gana per agafar forces per continuar lluitant; i per poder passar estones jugant amb els pares i l’Alexa.

    Anims i una super-abraçada!!

    Me gusta

  10. Avui ens has donat una alegria a tots!!!
    es fantastic que tinguis gana, has d´aprofitar aquests dies, per recuperar energies i seguir endavant per derrotar per fi al enemic.
    Jo conec al teu avi Enric i a la teva avia “gallina” dons a davant de casa seva hi viuen els meus pares, jo ara ja no hi visc, pero de petita, moltes vegades jugava amb la teva tia Mª Angels,la Isabel i de vegades, la teva mare, encara que ella era petita, estic segura que estaran molt contens de saber que has plantat tomates, i de que avui has tingut molt bon dia.
    gaudeix a tope d´aquests dies bons i anims per els no tant bons.
    t, envio un petó molt gros des de Palamós

    Me gusta

  11. Richi desitjo que et vagi molt bé!! ets un campió com els que no en queden!!!!
    Espero que passis un dia genial!!!!

    Molts petons a tota la familia i molta força!!!!

    Me gusta

Responder

