Gràcies Mc Donalds

Ja pensava que me n’aniria a dormir sense veure el pare i la Nina. Els he trobat molt a faltar.

Es van marxar aquest matí molt d’hora i s’han passat tot el dia comprant els mobles al IKEA. Era de nit quan han tornat a la casa McDonalds i encara que estaven esgotats, han aconseguit el que es proposaven. La mare i jo ja teníem preparades totes les maletes i abans de retornar la furgoneta, han passat a recollir-les i les han deixat també a l’apartament. Ara ja estem preparats per mudar-nos.

A més d’empaquetar les nostres pertinences, m’ha donat temps a sortir a fer una passejada amb la mare i aprofitant que havíem d’anar al supermercat, m’he comprat unes llavors d’uns pebrots petits de diferents colors que són molt típics de les amanides americanes. La veritat és que a mi no m’agraden però al pare i la mare els encanten. Demà abans de marxar a l’apartament les plantaré al meu hort.

Avui no m’he trobat tan bé com aquests últims dies. He tingut mals de panxa i començo de nou a estar bastant cansat. La quimioteràpia també afecta a les meves cordes vocals i de vegades no puc mantenir el meu to de veu i parlo mes fluix del normal. Però la notícia que a l´Alexa l’han hagut d’operar un altre cop d’urgències aquest matí m’ha fet emmudir del tot. Ha tingut tan mala fortuna, que l’última vàlvula que li van posar fa menys d’un mes ha deixat de funcionar. Un risc a què estem exposats tots els nens amb tumors cerebrals que com Alexa, som portadors d’aquest tipus de dispositiu. Per això la doctora Gominola va intentar fer tot el possible per evitar col · locar una d’elles, encara que al final no ho va aconseguir.

¿ Això vol dir que tots els nens amb vàlvules correrem la mateixa sort ? Ni molt menys, però és evident que hem d’estar sempre molt atents als símptomes de la hidrocefàlia, ja que aquest és el primer indicador del mal funcionament d’una vàlvula i en aquest cas, la resposta quirúrgica ha de ser immediata.

Maleït càncer. Mai pots estar tranquil. Una de freda i una de calenta. És com estar en una vertiginosa muntanya russa. Amunt i avall, amunt i avall, … i sempre apretant ben fort els talons i les mans per no sortir disparat del seient en qualsevol moment.

L´Alexa només tenia 1 any quan va ser diagnosticada del seu tumor cerebral. Acaba de complir 9, així que us podeu imaginar la quantitat de vegades que hi haurà lliurat batalles. Gràcies a ella i a tants altres nens amb càncer com jo, que tot i les ferides de guerra seguim sostenint l’espasa en alt amb pols ferm, us asseguro que acabarem per erradicar aquesta devastadora malaltia. No serà fàcil, però no dubteu ni per un moment que ho aconseguirem.

Les guerres només es guanyen lluitant. No hi ha rendició possible.

Avui serà la nostra última nit a la casa McDonalds. He passat dos dels mesos més intensos de la meva vida i abans de marxar, vull compartir amb vosaltres el tresor més preuat d’aquest meravellós lloc, que durant més de trenta anys, ha sigut testimoni mut de la valentia, el coratge i la perseverança de tants i tants superherois que com jo, s’han atrevit a reescriure el seu destí.

La paret amb les fotografies.

Demà en acomiadar-me, la meva ocuparà el seu lloc entre les altres.

Alexa, desitjo amb totes les meves forces que aquesta batalla sigui molt curta.

Superpetons i superabraçades d´en SuperRichi

3 pensamientos en “Gràcies Mc Donalds

  1. hola carinyet,aviat podras decorar la teva habitacio amb totes les coses que tan t,agradan. Segur que el pare i la nina ha triat coses precioses. Guardeli a la tia una llevor de pebrote.que aixi la plantarem junts cuan tornis. Petonets porquets

    Me gusta

  2. Bon dia, Súper Richi!!
    Ànims, ratolí!! No defalleixis!! Ja sé que no ho faràs…Quina mala sort que ha tingut l’Alexa, però segur que ella és una super heroïna, com tu! 🙂 El teu exèrcit pensarà en ella amb totes les seves forces perquè aquesta batalla sigui curta i la vàlvula mai més se li torni a espatllar!!!!!!!!!!!!!!!!
    Bon començament a l’apartament, segur que t’ho passaràs d’allò més bé decorant la teva habitació!!
    Molts petons!

    Me gusta

  3. Ja sabiem que no seria facil pero ha estat una setmana bona per tu en general i ens hem de quedar amb aixo. Ara pensa en tota la feina que tens i en el nou apartament. I en el teu hortet…estas fet un pages!!! hahahaha
    Em sap greu l’Alexa….pero lluitara i surtira endavant!! Ja tinc ganes de saber les novetats de l’apartament i quans dibuixos i penjaras. Petonets crack :-*:-*:-*:-*:-*

    Me gusta

Responder

