Un exèrcit invencible

Eren les 4 de la matínada quan acabava la sessió de quimioteràpia.

No he dormit en tota la nit perquè m´hidraten tant que haig d´orinar cada 30 minuts. A més, els laxants em produeixen diarrea i estic cada dos per tres aixecan-me per anar al lavabo. Aquesta vegada els oncòlegs volen evitar que la vincristina em provoqui el mateix restrenyiment que en el primer cicle i per això és preferible les diarrees.

Les infermeres no paren d’entrar i sortir de l’habitació contínuament per prendre mostres d’orina i sang i portar-les al laboratori. El control és exhaustiu per preveure qualsevol reacció no desitjada. Per si fos poc, els nens que hem estat operats de tumors cerebrals estem exposats a riscos addicionals de patir atacs d’epilèpsia i les exploracions neurològiques també formen part de la rutina de control. I encara que estiguem dormint, ens desperten per mirar-nos les pupil · les, el moviment dels ulls, la capacitat per gesticular, la força de les nostres extremitats i fer-nos diverses preguntes per comprovar l’orientació, la comprensió i la funció del llenguatge.

Encara és aviat per notar les destrosses que causen al seu pas els soldats vincristina i cisplatí. De moment només el cansament ha tornat a fer acte de presència sobretot al final de la tarda. He dormit diverses vegades durant el dia i fins i tot he tingut moments en què m’he recuperat una mica i ha estat quan m’he posat a pintar ràpidament un quadre de ¨ epi i blas ¨. I encara que no tenia ganes, la mare m’ha convençut per donar un passeig fins a la sala de jocs on he pintat un molinet de vent de fusta.

Els sèrums seguiran de forma ininterrompuda durant els propers dies. A les 9 del vespre l´hidratació ha augmentat i al cap de dues hores ha començat a entrar la ciclofosfamida, responsable directa de l´indesitjable mucositis. Mentres abraçava al pare li deia que no es preocupés perquè no queda mes remei que pagar aquest peatge i estic mentalitzat per aguantar el dolor.

Sóc un superheroi. Un autèntic guerrer. Un nen de 6 anys sense por

Alguns de vosaltres ja ho sabreu perquè ho he publicat al Facebook. Primer va ser el canvi a la nova web. Molt més moderna i preparada per a permetre difondre el meu missatge a gran escala. Ara, uns amics meus que saben molt d’internet han preparat una campanya de comunicació digital a les principals xarxes, amb l’objectiu de donar a conèixer la meva història a milions de persones i reclutar milers de soldats addicionals per al meu exèrcit. Per això el meu perfil de Facebook es convertirà a partir de demà en una pàgina de fans. D’aquesta manera el nombre de persones que em podran seguir serà il · limitat i creixerà ràpidament. Potser no podreu accedir durant unes hores però és normal, no és immediat. En qualsevol cas, seguiu la secció de notícies d’interès de SOS Richi del web perquè us aniré informant del procés. Per cert, tots els que ja sou els meus amics a Facebook passareu de forma automàtica a fans.

Prepara’t maleït càncer! Vaig a reunir a l’exèrcit més nombrós i poderós del món! Desitjo acabar amb tu!

Superpetons i Superabraçades de SuperRichi

3 pensamientos en “Un exèrcit invencible

  1. Una batalla mes Richi!! ara toca esperar que els efectes siguin els menys possibles i passin rapid. T’he vist en un video pintant, ets un geni. D’on treus tanta força despres de un dia tan dur??? Cada dia em dones una lliço amb tanta valentia, realment els teus poders son molt grands!!! espero que dia dia d’avui et trobis be i aviat ens puguis ensenyar aquest quadre acabat. Milers de petonets:-*:-*:-*

    Me gusta

  2. Hola Richi presioso espero que estés bien , me encanta ver tú diario a veces me emociono y otras me rio porque bailas superbien, no se te has enterado que el domingo de día 10 en la Bisbal del Pdés Tarragona , hacemos una fiesta para tí , vendrán caballos ha hacer una exhibición , bailarán sevillanas y muchas cosas más para tí , ya te los grabaremos para que lo puedas ver, aquí eres un superheroe y nos acordamos mucho de tí un besito muy grande para tí y tus papás

    Me gusta

  3. Hola Richi!
    Està clar que ets un crack, i estàs fet tot un artista, (he vist el video en que pintaves l’Epi i en Blas!)
    Aquí el teu exercit cada dia és més gran i s’esten més i més arreu!! i cada dia hi ha més gent col·laborant a fer coses per tú, és una passada!!

    Ànims campió! estem amb tú!!!

    Pd.- que bonica la foto d’ahir abraçat a la mare.

    Me gusta

Responder

