Un d´ells

Una altra nit moguda de fluids que entraven i sortien sense parar.

La sessió de ciclofosfamida va durar una hora aproximadament i mentre redacto el diari d’avui, m’estan administrant una altra nova dosi de la mateixa substància.

Us recordo que un cicle complet de quimioteràpia consta de 7 dies. El primer sèrums, vincristina i cisplatí; el segon i el tercer sèrums i ciclofosfamida; el quart només sèrums; cinquè i sisè descans i finalment el setè, sèrums de nou i vincristina. Si no hi ha complicacions, del primer al quart dia cal estar ingressat a l’hospital, el cinquè i sisè et deixen estar a casa i el setè tornes a passar tota la jornada a l’hospital de dia. Una setmana completament esgotadora.

Quant acabi aquest segon cicle em faltaran quatre més per finalitzar aquesta fase del tractament en la qual em trobo.

Estic esgotat però de moment vaig resistint bastant bé. Segueixo pacient esperant la visita de la mucositis. L’última vegada es va presentar amb massa antelació. D’acord amb les previsions dels oncòlegs, és més habitual que faci acte de presència transcorreguts uns dies després d’haver iniciat el tractament. Així que em mantinc alerta. Tard o d’hora treurà el cap.

No sóc l’únic que no descansa. El pare i la mare porten sense dormir des que vam arribar el dilluns i avui ja serà la tercera nit. A més de que les sessions de quimioteràpia són molt intensives, tinc per companya d’habitació una nena petita d’any i mig que fa tan sols un parell dies ha sortit del quiròfan i es passa gairebé les 24 hores del dia plorant contínuament. La veritat és que em fa molta pena perquè ho està passant molt malament i ni tan sols pot expressar-se perquè és massa petita.

Igual que em va passar ahir, he tingut alguns moments millors que altres i ja sabeu que quan em puc moure, no dubto ni un segon a ocupar el meu temps i fer manualitats. Aquest matí m’ha vingut a veure un voluntari a l’habitació i m’ha ensenyat a fer un dels famosos ¨ angry birds ¨ amb cinta adhesiva. A més, hem fabricat una funda per a la Nintendo que m’ha encantat.

Em fa mal el cos d’estar tantes hores al llit i avui, encara que no tenia moltes forces, he fet 3 passejo i en un d’ells, he baixat a veure si havien portat alguna novetat a la botiga de joguines i curiositats que hi ha a l’entrada de l’hospital. De moment els oncòlegs em deixen moure amb llibertat perquè la neutropènia, la baixada de defenses, no començarà abans dels primers 7 dies d’haver iniciat la quimioteràpia. He hagut de descansar més d’una vegada en el trajecte però ha valgut la pena. El pare m’ha fet un regal.

Com us avançava ahir, avui el meu perfil personal de Facebook ha deixat d’existir per donar pas al format de pàgina de fans. Imprescindible per donar cabuda a moltíssims més seguidors. He pogut veure com alguns de vosaltres ja us heu convertit en fans i podeu accedir a la nova pàgina, en canvi a altres no us ho permet encara.

No sabem quant pot durar així que us aconsello que no espereu i entreu ara a visitar la meva nova pàgina de fans. Hi ha dues maneres diferents de fer-ho: o fent click qualsevol dels símbols de Facebook que hi ha a la meva web, o bé fent click al següent enllaç: www.facebook.com / sosrichi.org

No oblideu fer click a ¨ m’agrada “.

Avui vull compartir amb vosaltres aquest dibuix que m’ha regalat una bona amiga. El pare diu que el meu nom ja es troba amb el dels grans herois.

Estic desitjant tornar a l’apartament i estirar-me al sofà. A descansar.

Superpetons i superabraçades d´en SuperRichi

4 pensamientos en “Un d´ells

  1. Bon dia Richi, pel que veig tot va fent el seu curs. Es bó que ni que sigui per poca estona tinguis ganes de pintar o fer manualitats. Estic molt contenta 🙂
    Ahir no em va deixar pero desde avui ja soc fan de la teva nova pag al Facebook…..has vist cuanta gent en 1 sol dia??? es IMPRESIONANT. Amb aixo ja tens una idea de cuanta gent t’estimem i estem al teu costat. Anims Richi, endavant i dedica un somriure als pares cada dia que sera la força mes grand que els hi pots donar. Un petonet :-*

    Me gusta

  2. Hola, Súper Richi!!!
    Bé, ja veig que has quedat ben guapo al costat dels altres super herois! 🙂

    Saps què? Moltes vegades penso en tu! Quan tinc alguna dificultat per vèncer, penso, bah! No hauria d’estar preocupada, això per en Richi seria bufar i fer ampolles! Jo també sóc fan de la teva pàgina i em sembla que som un exèrcit MOLT nombrós!! Saps què? He difós la teva història al Japó i a Taiwan a través d’unes amigues que viuen allà, imagina’t! Amb un exèrcit mundial com el teu, qui pot perdre???
    Molts ànims, super guerrer!!!

    Me gusta

  3. Animo mi niño que todo ira bien ,con los cuidados de los doctores y los papas,enseguida te pondrás hecho un SPR SRP HOMBRE.Y verás como podrás ver palamos,te mando hoy todas mis enrgias y mi cariño abuela

    Me gusta

Responder

