Beneït Skype

Vaig escoltar com el pare es llevava a les 4 del matí per atendre una entrevista que li feien en directe a la ràdio. Aquesta matinada s’haurà de tornar a aixecar a la mateixa hora perquè té dues entrevistes més. Des de divendres ja són quatre. Està reclutant soldats per al meu exèrcit. En unes hores les publicarem al meu blog.

M’he aixecat a les 9 i sense dir-li res a la mare m’he estirat al sofà a veure la televisió.

El mateix que feia els caps de setmana quan no estava malalt. Al papa se li ha dibuixat un somriure a la cara.

L’energia ha durat poc i al cap d’una hora m’ha tornat a envair un profund cansament que m’ha obligat a tornar a estirar-me al llit de nou. M’he quedat adormit amb la fortuna de despertar famolenc una vegada mes. Un altre plat de macarrons. La medicació està fent efecte poc a poc i no ha estat l’únic que he menjat avui. He tornat a repetir el menú per berenar i a més he pres dos batuts hipercalòrics. Mas de 1.000 calories !

Amb les piles recarregades he aprofitat per fer una videoconferència amb les meves cosines. Al principi em costava parlar i elles no sabien com reaccionar al veure´m tan aixafat, però a mesura que passaven els minuts he començat a animar-me i hem acabat gastant-nos les mateixes bromes de sempre i passant una bona estona junts. Per cert, he aprofitat per refrescal´s-hi una mica l’anglès perquè des que no podem veure’ns el tenien una mica abandonat i se’ls-hi havia oblidat algunes paraules.

Les trobo molt a faltar. Amb elles i a la resta dels meus cosins, tota la meva família i els meus amics.

El pare s’ha passat la seva vida professional viatjant i treballant amb empreses d’altres països i sempre va insistir en parlar-me en anglès des que vaig néixer. Mai vaig poder arribar a imaginar que la seva obstinació em resultés tan profitós. Hauria estat encara més dur enfrontar-me al càncer en un hospital sense poder entendre-m ni amb les infermeres, ni amb els metges, ni amb els meus companys d’habitació.

De vegades penso que el destí ho tenia tot previst …

Feia una tarda molt agradable en Brookline i hem sortit a fer un petit passeig i a comprar més segells per enviar totes les cartes que tenia preparades. Quina il · lusió haver-les pogut llençar a la bústia jo mateix ! He aprofitat també per comprar més postals i segells i quant hem tornat a l’apartament m’he posat a escriure una darrere l’altra.

Estic desitjant que arribi l’hora demà de passar per davant de la bústia de nou.

Superpetons i superabraçades d´en SuperRichi

5 pensamientos en “Beneït Skype

  1. Quina alegría em dones de bon matí!!! M’alegro molt que, malgrat la teva dura lluita, te’n estiguis sortint tan bé! Una abraçada molt forta pels pares i un petonàs per tú? Muacccccc

    Me gusta

  2. Hola, m’alegro veura que estas animat, jo visc a Barcelona , pero en sento de Palamós.
    T’ agrada el basquet?, t’ agradaria una semarreta dedica per a tu del jugadors de Barça?.
    Si mo dius aviat, mirare de tenir-le.
    petons per les pares i per tu super pstons, abraçadas

    Me gusta

  3. Sempre està bé llegir noves notícies abans de començar a estudiar pel matí 🙂
    Així m’agrada! A menjar com el gran super heroi que ets, que cal per a estar fort en totes el lluites 😀
    I xe tu! Jo no sabia que parlaves anglés!
    Estàs fet un autèntic SuperRichi! 😀

    Molts superpetons! :-*

    Me gusta

  4. Kin dia avui!!! m’agrada entrar i veure aquesta carona tant somrien i tant bonica. Has menjat molt, has parlat amb els cosins i parles angles… No pot ser millor!!! Et vaig veure fa uns dies en un video parlant angles i em vaig quedar bocabadada….El pare no podia ni imaginar el be que et faria. Tu ets un nen 10 i tens uns pares 10. Molts petons a tots 3 :-*:-*:-*

    Me gusta

  5. Hola presioso, hoy hemos hecho una gran fiesta en la Bisbal del Pdés para tí, ha sido muy bonita han venido unos grupos de baile, a bailar sevillanas, luego un espectáculo de caballos presioso, hemos conocido a tú yaya Pili y ha tú tita Toñi,maravillosas y encantadoras que suerte tienes de que te quieran tanto un besito muy grande

    Me gusta

Responder

