Danys col.laterals

Avui no he passat bona nit. Estava molt inquiet i no podia dormir.

A l’aixecar-me semblava que em trobava una mica millor però ha estat prendre la medicació i començar a vomitar. Les dosis d’esteroides que he estat prenent durant tants mesos, juntament amb els efectes de la radioteràpia i la quimioteràpia, m’han produït una inflamació a l’estómac i una gastritis considerable. Estic fart d’haver de prendre diversos medicaments al llarg del dia!. Tenen molt mal gust i encara que la mare els intenta camuflar amb sucs de tota mena, és impossible evitar que em produeixin nàusees i fins i tot vomiti com aquest matí.

Aquesta vegada de moment sembla que li he guanyat la partida a la mucositis però tot i això, em trobo bastant pitjor que quan vaig acabar el primer cicle de quimioteràpia. Els oncòlegs ja m’havien advertit.

El meu recompte de cèl · lules està baixant i el cansament es fa cada vegada me insuportable. Ha tornat l’ansietat i al pare li costa cada vegada més arrencar-me el somriure.

I demà l’última dosi de vincristina per tancar aquest segon cicle. Ja només quedaran quatre més.

Mes macarrons i un parell de batuts. No és suficient però tot i així el papa i la mare m’han felicitat. No us podeu imaginar l’enorme esforç que representa per a mi ara mateix una cosa tan senzilla com menjar.

Encara sort que sóc més tosut i tinc mes coratge que el meu enemic i per això aquesta tarda, aprofitant l’efecte dels calmants, he recuperat una mica les forces i m´he posat a escriure més cartes que després he pogut llençar de nou a la bústia quan hem anat a passejar. Em senta bé sortir a fer un volt perquè em relaxa i em distreu. A més, vaig molt còmode en el cotxet que el pare i la mare m’han comprat. Fins ara havia pogut aguantar en el que ens va deixar la meva cosina per venir de Palamós però ja era massa petit, no em podia estirar i no em protegia del sol.

Els nens amb càncer que hem rebut radioteràpia, hem de protegir-nos de l’exposició solar durant com a mínim un any després de finalitzar el tractament.

Maleït càncer .. Tinc molt clar que els propers cicles de quimioteràpia em debilitaran encara més i en els pròxims mesos les batalles per lliurar seran aferrissades.

Però confieu en mi. Amb la vostra ajuda aguantaré i acabaré per doblegar-lo … encara que desitjaria que en un futur pròxim, els nens que es posin malalts de càncer com jo, no hagin de patir el mateix i pagar un preu tan alt per aconseguir la victòria.

Superpetons i Superabraçades d´en SuperRichi.

5 pensamientos en “Danys col.laterals

  1. Vinga richiii pensa que cada cop queda menyssss per guanyar aquesta maleïda guerra on ningú volia que hi fóssis. Apa a jalar aquests macarrons de la mare que de ben segur són molt bons. Jo també els faig molt bons almenys la meva dona m’ho diu.

    Ànimssss! No esteu sols.

    Me gusta

  2. ganarás por muchoo a ese maldito enemigo. Eres fuerte, y tendrás que tenir paciencia pero al final la lucha acabará derrotándolo. Un abrazo Richi, y cuidate mucho cariño!. Ciao

    Me gusta

  3. En dies com avui tinc el cor enconguit en llegir com ho pases de malament. Pero jo confio en tu perque m’has demostrat que quan pitjor estas treus forçes d’on no ni ha. Se que lluites amb totes les teves forçes i que guanyaras!!! Aixo no ho dubtem ningu!!!

    Me gusta

  4. Carinyet!
    poc a poc va arribant la fi del procés, poc a poc queda menys perquè estiguis curat. tots t’enviem moltes forces i energia perquè et sigui més lleu aquest pes de la kriptonita. Sabem què ets un súper nen amb súperpoder per vencer això i més!

    Un petonàs a tots

    Me gusta

Responder

