Jo també dono un cop de mà

Segueixo inquiet per les nits.

El pare i jo ens hem aixecat a les 8 del matí i el primer que hem fet és fer un parell de partides a un joc que m’encanta i que em va comprar ahir. Tots els nens el coneixen. És com el hoquei sobre gel. Consisteix en colpejar una fitxa d’una porteria a una altra sobre un tauler que té forats molt petits per on es filtra l’aire a pressió permetent que la fitxa llisqui a major velocitat. El pare no m’ha guanyat ni una sola vegada encara.

Al cap d’un parell d’hores i diversos intents fallits de la mare que mengés alguna cosa, el cansament es tornava a presentar i he necessitat estirar-me de nou una bona estona al llit. Quan he començat a trobar-me millor, hem sortit a comprar menjar al supermercat i de pas a fer una passejada com cada dia.

Sempre m’ha encantat fer pastissos així que hem comprat tots els ingredients i demà, si tinc ganes, la mare i jo li donarem una sorpresa al pare que no s’espera: un esponjós bescuit cobert amb Lacasitos i encenalls de colors.

Al migdia el meu estómac estava menys inflamat i he pogut començar a menjar. No aconsegueixo arribar a la quantitat mínima de calories, però el pare i la mare estan de totes maneres molt satisfets i em feliciten pels meus continus esforços.

En despertar de la migdiada hem tornat a sortir a fer un altre passeig perquè em poso molt nerviós si passo moltes hores seguides dins de casa. El pare ja està en contacte amb diferents persones per intentar aconseguir que algú pugui venir a passar almenys una hora al dia amb mi per entretenir-me.

Tot i que el pare i la mare fan tot el possible per distreure´m, la monotonia i la rutina estan cada vegada més presents en el meu dia a dia i no em resulta gens fàcil combatre-les, tenint en compte les limitacions a les que estic sotmès per culpa del càncer.

Avui he volgut ajudar-los.

Als Estats Units és molt habitual que els edificis d’apartaments disposin d’una bugaderia comunitària amb rentadores i assecadores per fer la bugada. Les màquines es posen en marxa quan introdueixes les monedes. Per $ 1,75 rentes la roba i per 1,75 $ l’aseques. Aquesta ha estat la meva responsabilitat.

Desitjo que el pare trobi alguna persona aquesta setmana. Com a mínim quan era a l’hospital de Barcelona, ​​rebia la visita de la meva família o els meus amics, però aquí m’he de conformar amb el beneït skype. Encara que tot i així, no és el mateix …

Superpetons i Superabraçades d´en SuperRichi

2 pensamientos en “Jo també dono un cop de mà

  1. Hola, Súper Richi!!!
    Ara feia dies que no llegia el teu diari, he estat enfeinada! Te’n recordes que et vaig dir que havia dut la teva polsera a una entrevista de feina? Doncs els teus súper poders m’han ajudat i ara em volen tornar a citar! És per fer de mestra a l’ESO, ja ho he fet altres vegades i aquesta escola m’ha fet molt bona impressió! 🙂 Gràcies, Richi! Encara que no vull cantar victòria fins que no ho tingui tot segur.

    Estàs molt graciós recollint els gots i ajudant els pares! Molt bé!! Ànims amb tot, Richi!!!! Pensem molt en tu encara que no sempre puguem llegir el diari. L’altre dia, un noi de La Fleca va passar a recollir tres bosses grans de taps! I continuen en augment al Poliesportiu!

    Molts petons!

    Me gusta

  2. Mira que ets trempat!! fins i tot poses la rentadora!! em sembla molt bona idea perque a part d’ajudar la mare et distreus i aixo es el mes important. Segur que les hores es fan llaguisimes al no poder fer tot el que voldries. Pero tot arrivara, no defalleixis perque cada dia que pasa es un de menys que et queda d’estar a Boston. I quan arrivis aqui….prepara’t perque voldras sortir corrents de tanta gent que et voldra veure i coneixer hahaha. Anims i petons supercampió :-*:-*:-*

    Me gusta

Responder

