Cartes amb molt de ritme

Porto uns dies que sóc el primer a aixecar-me i avui, quan el pare s’ha despertat i ha sortit de l’habitació, m’ha trobat prenent un pol de gust taronja. No s’ho esperava!

S’ha passat tot el dia plovent a Boston. Especialment al matí, així que com no hem pogut sortir, la mare m’ha preparat la banyera i després de jugar una bona estona a l’aigua, m’he acabat de relaxar fent un trencaclosques.

Des que estem a l’apartament mare ha tornat a començar a cuinar. Avui ha preparat pollastre al forn però tot i que tenia una pinta estupenda, no m’ha vingut de gust menjar. La veritat és que entenc la seva desesperació per intentar fer-me alguna cosa que m’agradi. Segur que jo no tindria tanta paciència. Una de les grans virtuts de la mare.

La migdiada ha durat 3 hores. Tot i que ara no és tan acusat com quan vaig sortir de l’hospital en l’últim cicle de quimioteràpia, el cansament sempre m’acompanya i suposo que he d’estar ja fregant els límits a la baixada del recompte de glòbuls blancs, vermells i plaquetes. Hi ha moments en que fins i tot tinc la sensació que em falta l’aire.

Demà tinc anàlisi, visita de control amb els oncòlegs, el psiquiatre i la nutricionista. Si estic molt baix segurament em faran una transfusió de sang. Com diu el pare: el ¨ bistec ¨.

Continuo interessat en escriure cartes. Avui han estat 5 més, i com al final hem pogut sortir a fer un tomb aquesta tarda, he comprat noves postals i sobres per demà. Per cert, a la botiga on les compro he descobert un model de postal que incorpora música i m’he passat una bona estona ballant mentre obria i tancava unes i altres. Si puc, demà publicaré un nou vídeo amb un dels meus balls.

Una vegada més, m’agradaria agrair el suport i l’ajuda de totes aquelles persones que, de forma desinteressada, esteu aportant el vostre gra de sorra perquè pugui seguir plantant cara a aquest maleït càncer.

A tots vosaltres dedicaré la meva victòria.

Estic desitjant posar un peu a l’hospital amb l’esperança de participar un cop més en la campanya de recaptació de fons contra el càncer pediàtric.

Superpetons i Superabraçades d´en SuperRichi

4 pensamientos en “Cartes amb molt de ritme

  1. Ja tinc ganes fe veure aquest video on balles. M’agrada molt veure’t content encara que se que fas grands esforços en moments aixi. A veure si dema va tot be a l’ hospital…
    Ahhh i recaptes molts diners per el fons amb els sucs!! m’agradaria veure’t per un foradet peque se’t veia content fent aixo.
    Força per dema i petons a tots 3 :-*:-*:-*

    Me gusta

  2. Hola, Súper Richi!!!
    Què contenta estic de veure’t tan actiu. Tu no et desanimis amb això de no tenir gana, ja sabem què és, no és res nou…Segur que en tornaràs a tenir i d’aquí a poc ens diràs que t’has cruspit un bon Happy Meal, tot i que potser a la teva mare li agradaria que et mengessis el seu pollastre!! Hehehehehe!!! Segur que ha d’estar bonííííííííííssim!!! Això les mares ja ho tenen, cuinen millor que ningú! 🙂
    Saps què?? Avui és el meu aniversari i aquest matí he anat al Poliesportiu a recollir els taps de la capsa que hi ha perquè la gent els deixi, i quina sorpresa que m’he endut, quan un monitor m’ha dit que em tenien preparades dues capses senceres de caps que havien recollit per a tu!!!! En una de les capses hi havia escrit “sosrichi” i tot!!! D’aquí a uns dies, un noi de La Fleca vindrà a recollir les dues capses més les bosses que omplim aquests dies i se les endurà cap a Palamós!
    El teu exèrcit incansable no es rendeix i també té paciència amb això de la teva “no gana”, tranquil, la gana segur que vindrà!!!!!
    Súper petons!!!
    Laia.

    Me gusta

  3. Ets un crack Richi!
    Has vist la que estan organitzant a Olot, a
    Lloret i a d’altres pobles? Nens com tú sou capaços de moure el món!!
    Ànims campió, aquí tothom està amb tú!

    Una abraçada molt forta.

    Me gusta

Responder

