Pels pels …

Estic a zero.

Era previsible que el resultat del recompte d’avui fos més baix que el de dilluns passat, però no que tots els valors baixessin en picat tan de pressa. Eerin, la infermera que s’ocupa normalment de mi, ja li ha comentat al pare nomes veure-m que estava massa pàl · lid.

He entrat de ple en neutropènia.

Els meus glòbuls blancs estan completament a zero així que no tinc barrera de defensa. A més, les meves plaquetes i els meus glòbuls vermells estan també molt per sota del límit i per això aquesta tarda han hagut de injectar-me a corre-cuita una bossa de plaquetes durant dues hores.

I demà he de tornar a l’hospital una altra vegada per rebre una transfusió de sang durant 4 hores i augmentar el nombre de glòbuls vermells. És probable que al llarg dels propers dies siguin necessàries més bosses de plaquetes.

Els oncòlegs s’han plantejat fins i tot ingressar-me, però al final han optat per deixar-me anar a dormir a casa advertint al pare i a la mare que estiguin molt pendents davant de qualsevol símptoma i sobretot em prenguin la temperatura cada hora. Aquesta vegada si apareix la febre no he d’esperar a que arribi a 38 C i acudir de seguida a urgències … Així que aquesta nit em sembla que van a dormir poc.

La quimioteràpia m’ha provocat també una disminució considerable de potassi i de vitamina D, una mancança que contribueix a incrementar el meu cansament i esgotament. Ara hauré d’afegir dos nous medicaments a la llista. Ja són més de 10 dosi per dia entre una cosa i l’altra.

La nutricionista m’ha dit que no puc perdre més pes perquè en cas contrari no tindrà més remei que posar-me la sonda nasogàstrica. Encara queden moltes batalles per lliurar i és primordial proporcionar al meu cos la varietat de substàncies necessàries. Cada dia.

La sessió amb la psiquiatra ha estat llarga, especialment per la mare que s’ha quedat tot sola amb ella mentre el pare estava amb mi i les plaquetes començaven a entrar pel port-a-cat. També li agraden els desitjos i recordo amb interès quan m’ha preguntat quals serien els dos primers que m’agradaria demanar.

Recuperar-me i tornar a Palamós per abraçar la meva gosseta Kiki.

A partir d’ara em realitzarà un seguiment continu i el seu equip es posarà a treballar per buscar activitats i programes especialitzats a Boston per inscriure´m i participar-hi. Li ha dit a la mare, que és primordial que tingui contacte diàriament amb nens de la meva edat per trencar com més aviat millor el buit i aïllament que ha provocat la distància amb Palamós. Demà el pare s’informarà d’uns campaments especialitzats que s’organitzen periòdicament al llarg de tot l’any per a nens amb càncer i les seves famílies.

També els ha recomanat, en la mesura del possible, intentar programar torns de visites a Boston de familiars i amics.

Per cert, mentre esperava que m´assignessin un llit he pogut fer una copa de campió contra el càncer.

Em podràs deixar sense defenses però mai sense ganes de lluïtar !

Estic desitjant rebre alguna vista aviat

Superpetons i Superabraçades d´en superrich

8 pensamientos en “Pels pels …

  1. ENDAVANT!!!!!!!! RICHI,JA TOTS ELS METGES ESTAN PER REMEDIAR LO DELS GLOBUS BLANCS I LES PLAQUETES, EL PSICOLEC TAMBE ESTA EN MARCHA, I A TU ET TOCA POSAR UNA MICA DE GANA, NO ET PREOCUPIS PER TOTS ELS MEDICAMENTS QUE ARA TENS QUE PENDRE, JA VEURÁS QUE POC A POC TAMBÉ ELS IRAN TREIENT. ES TENENT QUE GUANYAR TOTES LES BATALLES TOTS T´ESTEM ENVIAN FORÇA I ANIMS PER TU I ELS PARES.UNA ABRAÇADA PER TOTS

    Me gusta

  2. Una gran copa per una gran campió com tú !!
    Ànims guapo, espero que comencis a recuperar forces molt aviat; i segur que tens un munt de gent que està desitjant poder anar a veure’t i fer-te passar uns dies fantàstics.

    Una abraçada molt i molt forta!!

    Me gusta

  3. Hola Richi!!!!!
    Ànims, ratolí!!! Tots estem amb tu!!! Pensa que això és com un partit de futbol molt llarg!! Bé, més aviat com una lliga!! Tu guanyaràs perquè ets tan bo que és impossible perdre, tot i que a vegades és inevitable caure! El Barça també ha perdut partits, però ha guanyat mooooooooooltes lligues!!! I aquesta serà per a tu, segur!!!!! L’equip contrari tambéés molt bo, però tu ho ets MOLT més!!! Aquí tots hem fet una aposta per a tu, segur que guanyaràs, l’equip que tens és invencible! Pensa que tu ets el capità i els pares, els metges, amics, tota la gent, etc. són com defenses, atacadors…(bé, jo de vocabulari de futbol no en sé gaire), però tu ja m’entens!!
    Molts ànims i molts petons!!! Ara vaig a fer un examen i m’enduc la teva polsera! 🙂

    Me gusta

  4. Despres de llegir el teu dia d’ahir nomes puc dir que moooolta força i molts anims de cara a superar aquets dies que venen. No dormir, vegilar febre constantment i les estades a l’hospital per les transfusions us deixaran esgotats a tots 3. Desitjo amb totes les meves forçes que no t’hagin de possar la sonda. Richi t u guanyaras,ets mes fort,no ho dubtis. Pertons plens de força :-*:-*:-*

    Me gusta

  5. ÀNIMS PETIT GRAN HEROI!!!!!!!!! JA VEURÀS QUE AVIAT ET PUJARAN ELS GLOBULS BLANCS I QUE AIXÒ NOMES SERÀ UN ALTRE ESGLAONET QUE HAS PUJAT AMUNT!!! T’ENVIEM MOLTISSIMA FORÇA I QUE SÀPIGUES QUE ESTEM CONSEGUINT UN MUNT DE TAPS I DE GUARDIOLES PLENES PER AJUDAR-TE!! MOLTS BESITOS DES DE PALAFRUGELL!!!!!

    Me gusta

  6. Ei!!! Campio, aquesta es la copa de catalunya; pero la d europa ja l estan gravant el teu nom, perque ets el millor, es dir com el Messi.
    Per cert aviat en donaran la semarreta de basquet, quan la tinc ja preguntare com enviar-te.
    Un petonas per tu, ah!!! I per els pares també.

    Me gusta

Responder

