¿ Com recollir els meus taps ?

No us podeu imaginar la calor que fa a Boston! Ahir no arribàvem ni a 20 º C i avui el termòmetre ha marcat gairebé 38 º C. El problema és que l´humitat és molt alta i la sensació de calor augmenta. A l’apartament tenim aire condicionat però el pare no ho ha encès perquè estem esperant que ens posin els filtres d’aire nou. Un sistema de refrigeració en males condicions és una font de bacteris.

Després de gairebé tres mesos, ara entenem perquè els habitants de Boston diuen que si no t’agrada el temps que fa t’esperis 10 minuts a que canviï.

Avui he tingut alts i baixos per culpa del cansament. Encara que en els moments en què m’he trobat millor he aprofitat molt el temps. Hem anat a comprar els ingredients per fer el meu segon pa de pessic amb la mare, he jugat a tennis amb el pare per estrenar les raquetes que em van regalar ahir, he ballat la meva música preferida i hem tornat als gronxadors a jugar un mini partit de futbol.

Cada vegada tinc més dificultats per mantenir l’equilibri i crec que és degut a tres motius: els efectes acumulatius de la quimioteràpia, haver patit tantes operacions en el cerebel, que és el responsable de controlar aquesta funció, i l’absència de mobilitat durant mesos en llit per culpa de les cirurgies. Probablement els oncòlegs demà m´assignaran un fisioterapeuta.

Avui ens ha cridat Margaret, una professora que segurament vindrà a conèixer-me aquest cap de setmana per veure si puc seguir aprenent jugant durant una hora al dia. A més, demà a la tarda anirem a visitar a Amy, una altra professora que té una petita escola d’art on els nens assisteixen en grups reduïts per aprendre a fer manualitats.

Ja us vaig dir que el pare i la mare aconsegueixen el que es proposen.

Per cert, mentre em banyava he sentit com parlaven d’un assumpte que m’ha deixat preocupat. Sembla que molta gent vol ajudar-me recollint taps des de diferents poblacions, però els meus amics i familiars de la Coordinadora SOS Richi, no aconsegueixen trobar una solució per a transportar els taps des de cada punt fins al magatzem de Palamós. No he pogut evitar preguntar al pare com es podria fer això i m’ha explicat que la solució, seria aconseguir que alguna empresa de transport ens ajudés amb la seva flota de camions i furgonetes.

Desitjaria que la meva història pogués arribar a l’orella d’alguna d’aquestes empreses i ens poguessin donar un cop de mà per poder recollir els meus taps.

Superpetons i Superabraçades d´en SuperRichi

5 pensamientos en “¿ Com recollir els meus taps ?

  1. Guapetón!!
    tu com sempre endavant, ets un campió! si què hi ha ferides de guerra però les solventareu de la millor manera, segur.
    Jo puc preguntar a tres companyies de transport què conec (un amic de Tordera què fa de transportista, l’empresa de transports Salvat i un altre amiga treballa en una empresa de transports de Zona franca) el tema dels taps.
    Em podeu contactar per dir-me tota les dades i informació a donar a les empreses? si voleu puc preguntar a alguna més, tinc temps i ganes d’ajudar!! Segur què aconseguim que pel Richi es moguin!!

    Podeu enviar-me mail a bertacodinapalacio@gmail.com o via skype b_codina.

    Molts petons i abraçades a tots i a la nina també què ara fa dies què no sabem d’ella, espero què ja hagi començat a recuiperar-se.

    Me gusta

  2. Hola Richi!! dons jo no se de ningu per el transport del taps. A l’empresa on treballo els recollim pero no se qui els ve a buscar.
    A veure com anira el segon pa de pesic, ara ja ets un expert hahaha. A veure si pots jugar una estoneta cada dia, encara que es un esforç molt gran per tu pero aixi t’ajuda a pasar les hores. Estic contenta del teus avenços. Petons a tots 3 :-*:-*:-*

    Me gusta

  3. Bon dia, Richi!!!
    Aquí a Barcelona també fa moooooolta caloooor!!! Ahir, l’home del temps ja va dir que l’estiu ambiental per fi havia arribat! Jo ja en tenia ganes, però ara penso que tanta calor….Ufff…Bé, ja ho solucionarem de la millor manera! A més, prefereixo la calor que el fred, la veritat…Segur que d’aquí a un any, podràs gaudir d’un estiu de platja a Palamós! 😉
    Amb això dels taps, jo també estic una mica preocupada, encara que ara potser està en vies de resoldre’s. Al Poliesportiu de l’Estació del Nord, dipositen molts, molts taps i jo els vaig acumulant, però no en puc acumular molts, a casa…Els tenim al maleter del cotxe dels meus pares. Un noi de La Fleca de l’Empordà de Badalona que és molt simpàtic me’ls ve a recollir de tant en tant, però ara estic esperant la resposta del Poliesportiu perquè els vaig proposar de fer-me de magatzem i quan tinguessin unes 10 o 12 bosses, La Fleca les passaria a recollir, així no caldria que aquest noi hi passés tan sovint…

    He pensat, potser La Sarfa us podria recollir els taps, no ho sé, se m’ha acudit…Deuen fer recorreguts sense passatgers, no? Surten de l’Estació del Nord, però no sé si s’hi avindrien, és una idea…

    Ei, escriu les receptes tan bones que fas en el teu bloc! Tindrien molts seguidors!!! Segur que al Ferran Adrià i a la Carme Ruscalleda els encantarien!!!!! 🙂

    Molts petons!
    Laia.

    Me gusta

  4. Hola Richi!!! M’he assabentat ahir de la teva situació per internet i per casualitat.
    A casa guardem els taps i pensàvem portar-los a la nostra fleca habitual que se que en recullen però intentarem que siguin per la teva causa ja que sabem com estàs i coneixent-te fins i tot, personalment, ja que , jo t’he conegut quant eres molt petit, i també als teus pares i la teva germana Nina. Per les circumstàncies ,no ens hem vist des de fa molt però espero que els taps de casa meva que nosaltres i els meus fills recollim amb moltes ganes de que puguin ajudar algú, et serveixin per ajudar-te una miqueta i que tinguin tant de valor i siguin tan agraïts com els de qualsevol desconegut.

    Un amic dels meus fills fa un any que ha patit aquesta enfermetat. Un tumor cerebral, també però suposo que el d’ell no era tan agressiu. Ell ara està bé i et desitjo que et recuperis molt aviat.

    Merche Ramos

    Me gusta

  5. Hola!!
    treballo en una escola i estic recollint molts taps. M’agradaría saber on vols que te’ls enviem. Tinc amics que baixen els caps de setmana a Palamós i te’ls podrien apropar. Molts ànims i petonets valent!!

    Me gusta

Responder

