! S´ha acabat la neutropènia !

A les 6 del matí ha sonat el despertador i una hora i mitja més tard era a l’hospital.

Des de molt d’hora ha començat a fer molta calor i com em molesta molt la llum necessito sortir al carrer amb ulleres de sol.

El resultat de l’ecografia abdominal és normal així que una preocupació menys. Com faltaven 4 hores per a la visita amb l’oncòleg hem ocupat del matí a les sales de jocs amb els voluntaris.

Els nens amb càncer necessitem passar moltes hores a l’hospital encara que no estiguem ingressats, i aquí està tot preparat perquè transcorri el temps d’espera entretingut en companyia dels pares.

He après a teixir una petita manta que li vaig a regalar al meva gosseta Kiki quan la torni a veure, he aconseguit muntar un trencaclosques de 60 peces sense cap tipus d’ajuda i he fabricat una moneder amb cinta adhesiva platejada que li he regalat a pare.

Lamentablement i malgrat els esforços realitzats, aquesta setmana he tornat a perdre pes. Gairebé mig quilo més. Cada vegada tinc menys marge i m’ha donat tanta ràbia que avui m’he menjat tot el happy meal que m’ha comprat el pare, tres batuts i mitja hamburguesa. Maleït càncer, encara que ho segueixis intentant no aconseguiràs que em posin la sonda nasogàstrica una altra vegada. He de aconseguir alimentar-me com sigui.

Els resultats de les anàlisis són normals i tot i que segueixo anèmic, les meves defenses i les meves plaquetes s’estan recuperant, així que espero poder anar al cinema el dissabte amb en Mackey. Previsiblement, a finals de la setmana que ve el meu recompte s’haurà recuperat prou com per començar el tercer cicle de quimioteràpia el proper 2 de Juliol. Ja està programat.

El pare s’ha estat informant de la possibilitat d’assistir a finals de juliol a un dels campaments per a nens amb càncer i els oncòlegs creuen que si no hi ha complicacion, és possible que em permetin assistir-hi. Aquests campaments estan especialitzats i fins i tot disposen d’un equip mèdic in situ per fer un seguiment i atendre qualsevol contingència amb caràcter d’urgència.

De moment em vaig a inscriure.

Aquesta tarda hem anat a conèixer a Amy, la senyora que ofereix classes de manualitats, però quan hem entrat a casa seva, la mare i el pare han decidit que no els interessava perquè no reunia les condicions higièniques adequades. El pare seguirà buscant. D’altra banda, el dissabte coneixeré a Margaret, la professora que podria venir a l’apartament a ajudar-me amb totes les assignatures que aprenia a l’escola.

Espero que sigui simpàtica. Tinc ganes de començar.

Per cert, hauríeu d’haver vist la meva cara quan he obert la bústia i he vist que per fi he rebut una carta. La primera des que vaig arribar a Boston. És de la meva tia Pegy i està plena de cors i molts missatges carinyosos!

Estic desitjant rebre la següent.

Superpetons i Superabraçades d´en SuperRichi.

4 pensamientos en “! S´ha acabat la neutropènia !

  1. Els dies com avui em fan feliç al llegir el teu blog,malgrad que has perdut pes i aquesta es la mala noticia la resta totes son bones. Tenim la neuprenia a ratlla, ja t’has inscrit en el campament i ara nomes falta la Margaret. I a mes una carta de la tia Peggi, aixo si que genial. A la tia si que la conec i m’ imagino que la seva carta a estat preciosa i plena de coses que t’han agradat molt. Espero que en rebis mooooltes mes. Molts petons a tots 3 :-*:-*:-*

    Me gusta

  2. Genial, petitó, genial! Guanyaràs aquest combat! Ja ho veuràs com sí!

    T’envio l’abraçada més forta que sé fer i un petó tan gros i rodó com el sol

    Me gusta

  3. Ese Richi, ese Richi jey, jei…… Biénnnnnn ets insuperable! Quina alegría q t’estiguis recuperant! Ets molt fort! Has fet molt bé en intentar menjar tot el que has pogut, si senyor! Plànta.li cara a la poca gana i esforçat en q alguna cosa entri a l’estòmac. Per cert aquestes ulleres et queden de lo més bé. Petonssssssss

    Me gusta

  4. Aquí també fa molta calor, Richi, i el sol també ens molesta als ulls. Anem amb ulleres, però no són tan xules com les teves. M’encanten! I m’encanta llegir tot el que fas, i per damunt de tot, veure que ets un lluitador invencible que s’enfronta amb força i molta empenta a aquest maleït enemic.
    Endavant, petit!! Tu guanyaràs!!
    Petons i abraçades des de Catalunya.

    Me gusta

Responder

