¡ Viure !

Mentres m´he quedat contemplant les meves manualitats, el pare ha marxat d’hora per mantindre una reunió amb un advocat especialitzat en immigració. Vam entrar-hi als Estats Units amb un tipus de visat que ens obliga a sortir del país de tant en tant. I això no es posible en la meva situació.

Si tot va bé acabaré el tractament de quimioteràpia cap a finals de novembre i, en el cas que no quedi escletxa de cèl · lules tumorals, necessitaré encara uns mesos per recuperar-me i m´hauran de continuar fent encara moltes proves de control i seguiment. I en el supòsit que hi hagi indicis de restes del tumor, podria ser necessari iniciar nous tractaments de quimioteràpia, radioteràpia o fins i tot auto trasplantament de medul · la.

Ja ho sabeu, el cáncer és així: devastador i sobretot imprevisible.

Com el pare no vol sorpreses, s´encarregarà de gestionar el tipus de visat adequat. Ja fa setmanes que està parlant amb diferents advocats i pel que m’ha explicat, no és gens senzill i requerirà molta feina.

Més obstacles. Maleït càncer. Quina quantitat de problemes ens estàs causant. Encara sort que el pare i la mare són tan tossuts com jo i compten amb l’ajuda de l´exèrcit mes gran del món i els meus súper poders: el meu somriure, la meva mirada, les meves abraçades, la meva determinació per guanyar aquesta guerra, la meva valentia, la meva fortalesa, … , les meves ganes de viure !!!

Mentres el pare era fora,  la mare i jo hem fet macarrons, hem netejat l’apartament i ens hem fet un bon bany. Només hem pogut sortir a la tarda després de fer la migdiada perquè la tempesta que ens va despertar al matí no volia marxar.

Per cert, ha tornat un altre cop. I plou moltisim.

Segueixo menjant força bé. La combinació de la medicació i la meva força de voluntat per evitar la sonda està fent el seu efecte. Aquesta setmana he d’agafar pes com sigui perquè la setmana que ve, quan comenci la quimioteràpia, ho tornaré a perdre.

Demà aniré a l’hospital a passar l’estona a la sala de jocs i parlaré amb Martha, l’encarregada de les activitats, perquè m’expliqui els detalls de la ¨ festa del flamenc ¨ prevista per aquest dijous i la dels súper herois de divendres. I dissabte, si segueixo com ara, ens anem al cinema una altra vegada.

Estic desitjant tenir amics, divertir-me, aprendre, viure !

Superpetons i superabraçades d´en SuperRichi

4 pensamientos en “¡ Viure !

  1. A més de ser un valent ets un artista richi. Les teves manualitats són precioses. Si les portes a l’hospital per recaptar fons te les treuran dels dits en minuts. Em quedo amb l’ocell blau dels angry birds. La meva filla triaria en Bob Esponja segur. Molta força, richi.

    Me gusta

  2. QUE BONITAS MANUALIDADES Y QUE MANOS TIENES , ESPERO QUE EL PAPA SOLUCIONE TODO, Y ASI ESTEIS TRANQUILOS,ME ALEGROQUE ESTES MEJOR, Y COMAS MAS MUCHOS BESOS ABUELA.

    Me gusta

  3. Hola, Richi!
    Vaja…Esperem que tot es solucioni!! Aquestes lleis no haurien d’existir per malalts i familiars directes…Però bé, Segur que es resolen les coses, segur perquè no pot ser d’altra manera!! 🙂

    A mi també m’agraden molt les teves manualitats! Guarda-me’n una per a mi també! 😉
    Laia.

    Me gusta

  4. Aquesta es l’actitut!!! voler fer-ho tot!!! apendre, jugar, ballar, fer molt amics!!! VIURE!!! M’encanta veure’t tant positiu. I no dubtis que els pares arreglaran els visats, ja saps d’on has surtit tant tossut….hahaha. I les manualitats…..encara tinc la boca oberta de babaua…cuanta feina has fet!!! No em podia imaginar tantes coses, quina pasada Richi, les vendras segur perque son molt bonicas. Com m’agradaria que fossis mes aprop!! Per poguer veure’t,per ajudat els pares amb tota la feina que tenen i sobre tot per poder comprar manualitats. Sou molt grans, una gran familia :-*:-*:-*

    Me gusta

Responder

