¿ Quan va començar?

Feia temps que volia tornar a la casa McDonalds per comprovar l’estat de les tomaqueres. Els voluntaris han fet una bona feina i han cuidat d’elles. M’he il.lusionat en veure com ja havien dos tomàquets i un d’ells era bastant més gran que l’altre.

El pare i la mare estan molt contents perquè he tornat a menjar molt bé durant tot el dia. A més, normalment sempre vaig assegut al cotxet però ara estic fent un esforç per intentar caminar. Procuro no agafar-me a la mà del pare o la mare però de moment no és possible perquè perdo l’equilibri contínuament. Espero poder recuperar-lo encara que hauré d’esperar encara uns mesos a acabar el tractament de quimioteràpia i deixar de rebre les dosis de vincristina.

No obstant això, també planeja el dubte de si els meus problemes d’equilibri són una possible ferida de guerra per haver hagut de seccionar el cerebel en tantes ocasions. Ja ho veurem.

La migdiada, a part d’una necessitat, s’ha convertit en un ritual reparador i m’ajuda a recuperar forces per poder tornar a sortir a la tarda a passejar.

Mentre caminàvem, escoltava com el pare i la mare recordaven la quantitat de vegades que he estat malalt des que vaig néixer. Sempre he patit febres molt altes pràcticament cada mes i com em costava recuperar-me entre una crisi i la següent, no recordo haver-me trobat bé durant més de dos mesos seguits. Perquè us feu una idea, en l’últim curs (P5) vaig faltar al col · legi més de 90 dies.

¿ Seria per culpa del tumor ? És una resposta difícil de respondre. En principi el medul.loblastoma és un tumor maligne de creixement ràpid, però la realitat és que no és possible determinar el moment exacte de la seva aparició.

Demà el pare ha de tornar a reunir-se amb els advocats d´inmigració i la mare i jo estarem mentre a la sala de jocs de l’hospital. Per cert, demà passat se celebra la ¨ festa de benvinguda de l’estiu ¨ i durant tot el dia, hi haurà un refrigeri complet per a tota la família i un taller de manualitats perquè tots els nens amb càncer puguem entretenir-nos.

Ja li he dit a la mare que hem d’arribar els primers.

Estic desitjant saber que se sent sense estar malalt més de 8 setmanes seguides.

Superpetons i superabraçades d´en SuperRichi

4 pensamientos en “¿ Quan va començar?

  1. Vinga Richi! Endavant!!
    Ho estàs fent molt bé!! Estic segura, que lluitant així d’aquí a molt poquet podràs experimentar el que és estar més de 8 setmanes seguides sense estar malalt, i molt més!
    Me n’alegro que continuis menjant així de bé i disfruta demà de la festa de benvinguda de l’estiu. Estic segura que l’any que vé la podràs celebrar a Catalunya.
    T’envio molta molta força per seguir lluitant. No deixis mai de fer-ho.
    Nosaltres, des d’aquí, ajudant tant com podem.
    Petons!

    Me gusta

  2. Hola familia.M´alegro que continuis menjant i agafan forces. A la foto et veig molt gran i també ets molt gran.Ja veuras que tot anirà molt bé i el temps et passarà més rapid i quan no et donis compte ja seràs a Palamós, i tot quedarà en una aventura d´un gran superheroi.
    Ah!les manualitats són fantastiques,quina imaginació i quina meravella.Continua ets un crack!
    Fins aviat i molt petons a tots.

    Me gusta

  3. Ja tinc ganes que ens expliquis com anat la festa de benvinguda a l’estiu, la veritat es que sona molt be. Segur que pasaras un gran dia!! I com tu dius arrivan ben d’hora, els primers. Els num 1 com tu sempre volen ser els primers i aixo el la teva millor virtut. No deixeu de lluitar, nosaltres seguirem fins que tornis a casa. Petons a 3 cracks :-* :-* :-*

    Me gusta

Responder

