¿ De que et rius ?

Aquest matí hem tornat de nou a fer una visita als meus amics de la casa McDonald. Després de les tempestes m’he quedat més tranquil en comprovar que les tomaqueres estan intactes i els meus tomàquets no paren de créixer.

Andy, el director que està a càrrec de la casa, s’ha posat molt content en veure que em trobo millor. El pare i la mare han aprofitat per explicar-li la nostra intenció d’ajudar a altres famílies de nens amb càncer quan em curi i s’ha emocionat. De seguida ens ha confirmat que comptem amb ell i ens ha aportat moltes idees interessants basat en la seva experiència.

Andy viu a la casa McDonalds amb la seva dona i els fills pràcticament des de la seva fundació el 1979. Ell és un més dels incansables soldats de l’exèrcit més nombrós i poderós del món. Aquell que lluita al costat dels nens contra el càncer. Fidel guardià de nombroses històries d’esperança, amb nom i cognoms, de centenars de petits super herois com jo que han passat la nit a la casa McDonalds de camí a la batalla.

Els cigrons de la mare estaven tan bons que m’he menjat dos plats. I per postres el meu gelat de xocolata amb ametlles i vainilla.

Avui Michael no ha pogut venir però m’ha dit que demà s’estarà dues hores completes amb mi i em portarà jocs. A més, la setmana que ve passarà a visitar-me per l’hospital per aixecar-me l’ànim quan estigui fent la quimioteràpia. Mamà i jo hem pensat que quan vingui prepararem un aperitiu per a tots.

No he dormit la migdiada perquè tenia ganes de jugar amb el pare i la mare al llit com fèiem a Palamós. El primer joc ha consistit en enrotllar el pare amb un llençol i fer-li rodar d’un costat a l’altre del llit com si fos una croqueta. En el segon, papà s’estirava cap per avall i jo cavalcava en la seva esquena mentre la mare em subjectava per no caure.

A la tarda hem anat a passejar i en entrar a comprar en un supermercats, uns nens més petits s’han quedat mirant-me i han començat a riure`s de mi. Dues llàgrimes rodaven per les galtes buscant el pare amb la mirada mentre ell es regirava en el seu interior en un sentiment de tristesa, ràbia i impotència. Sort que sempre té una explicació convincent per a tot que m’ha tranquil · litzat de seguida …. encara que tots dos sabem que no serà aquesta l’última vegada que em senti com avui …

Maleït càncer … Demà em penso divertir una altra vegada amb Michael, al cinema, fent un pastís amb la mare i jugant a la Wii amb el pare.

Qui riu l’últim riu dues vegades.

Superpetons i superabraçades d´en SuperRichi

4 pensamientos en “¿ De que et rius ?

  1. Richi aquets nens no saben el que estas pasant i mai patirant ni una quarta part del qe pateixes tu, segurament riuen de tot i per tot. Per sort!!!! Cap nen hauria de pasar per aixo. Pero pensa qe ells tampoc tenen els teus superpoders perque tenen una vida normal. Tu sempre mes seras un superheroi i ells no. Estic segura que el pare et va donar una bona explicacio. Richi ets molt valent i no deixis que mai res d’aixo et faci mal.
    Ibles teves tomateres????? qe yrands s’han fet!!! L’avia gallina estara molt orgullosa de tu

    Me gusta

  2. Uiiiii quins tomàquets, quin goig! No us ha de saber greu que se’n riguin nens que són més petits que tú.. encara estan aprenent… de ben segur que ben aviat els seus pares els ensenyaran que això no es fa… el meu fill de 5 anys, si et tingués a davant.. no nomès no se’n riuria.. si no que et faria una abraçada que et quedaries sense respiració!!! 🙂 com la gran majoria!! Així que… endavant, a lluitar i clar que si, no deixis que t’amargui res de res!! Petons!

    Me gusta

  3. No pateixis estimat richi, aquests nens no eren conscients de qui tenien davant. Si sapiguesin qui ets haurien quedat bocabadats. Tu segueix lluitant i passant-ho el millor possible amb la teva mare i el teu pare. I amb en Michael. I amb tots els teus amics de Boston. Nosaltres no ens en riurem mai de tu. Perque coneixem la teva historia i admirem el teu coratge. I perque t’estimem molt.

    Me gusta

Responder

