¡A guanyar una altre batalla!

Comença el compte enrere.

Ha estat la millor setmana amb diferència que he tingut des que el passat novembre em canviés la vida. Aquesta treva ens ha servit als tres per reposar forces i preparar-nos per la propera batalla que començarà demà amb el tercer cicle de quimioteràpia. La rutina sempre és la mateixa. A primera hora les proves per comprovar l’estat dels meus ronyons ja que els faran treballar molt dur aquests dies. Després les proves d’audició per veure si les últimes dosis de cisplatí han afectat al meu panell auditiu. ¿Tot això us sona oi? Després vénen les anàlisis de sang per comprovar els nivells de glòbuls vermells, blancs, plaquetes i altres indicadors d’interès com l’estat de pàncrees i del fetge. I si tot és correcte, comença la hidratació que es mantindrà de forma contínua les 24 hores del dia fins abandonar l’hospital, si tot va bé, el proper dijous a la tarda.

Hem anat a comprar perquè la mare vol preparar macarrons i cigrons per emportar-se’ls a l’hospital. Juntament amb els iogurts i els gelats de vainilla i xocolata és l’únic que em ve de gust menjar. Avui és la primera vegada que he recorregut tot el supermercat caminant i tirant jo només del carret de la compra. Fins ara només era capaç de recórrer un passadís perquè em cansava de seguida. Estic content d’haver-ho aconseguit. El pare i la mare m’han felicitat. Sempre que supero un nou obstacle ho celebrem.

Unes setmanes després que em diagnostiquessin el tumor, el pare i la mare es van adonar que la guerra contra el càncer seria molt llarga i molt dura. El pare va haver de deixar de treballar i llavors van posar el pis que tenim a Palamós a la venda per reduir les despeses i intentar aconseguir diners per poder mantenir-nos. I ara que hem hagut d’afrontar la marxa a Boston, cada vegada és més necessari. El pare m’ha explicat que lamentablement no és un bon moment per vendre una propietat però sempre pot haver algun interessat. ¿ Coneixeu algú que pugui estar interessat ? Si voleu veure la descripció i les fotos podeu fer click aquí.

El pare i la mare ja han pensat que si ho aconseguim vendre, quan tornem a Palamós  llogaran un estudi econòmic.

Avui m’ha arribat la invitació a la festa d’aniversari de Mackey. És el proper 14 jul però no se si podré anar-hi perquè segurament coincidirà amb la segona setmana després d’acabar la quimioteràpia i estaré amb neutropènia.

I dimecres que be hi ha una festa a l’hospital perquè als Estats Units es celebra una de les festivitats més importants de l’any, el 4 de juliol, el dia de la independència. El pare m’ha promès que anirem encara que estigui connectat a la bomba de sèrums i medicació.

No em perdo una festa per res del món. I menys pel càncer.

Desitjo que els meus superpoders m´ajudin a passar el millor possible per aquest tercer cicle.

Superpetons  i superabraçades d´en SuperRichi

3 pensamientos en “¡A guanyar una altre batalla!

  1. Endavant SuperRichi!! A guanyar la tercera batalla!! Cada dia és un pas endavant cap al final del túnel, cap a la llum. És fantàstic que hagis pogut fer el recorregut pel supermercat sense cansar-te. I a més tirant del carro tu sol. Gaudeix de totes les festes que puguis. Al teu enemic no li agrada gens veure que no aconsegueix que renunciïs a res! Que es foti! Al maleït càncer no se li dóna cap treva!
    Molta força, petit Richi!! Ets tot un exemple. I la teva família és meravellosa. Una abraçada molt gran per a tots.

    Me gusta

  2. Richi, veuràs que quan tot acabi aniràs pels súpers com faria l’espiderman jajaja. T’imagines? Molta força i molts poders per aquesta nova etapa. Petons als 3 !

    Me gusta

  3. Estem segurs que aquesta nova batalla també la guanyarà el nostre super heroi. Tots, des de Palamós,t’enviem forces. Ànims a tots i endavant!!!! Una super abraçada!!!!

    Me gusta

Responder

