Perquè em segueix fent mal ?

Una altra vegada. Els dolors a l’espatlla i a l’abdomen han tornat.

Em trobava tan malament que el pare ha hagut de trucar a la Gail perquè no vingués aquest matí. M’ha sentat fatal que així fos perquè teníem planejat començar una manualitat de Nadal.

Al final ni la medicació aconseguia calmar-me i hem hagut d’anar a la Jimmy Fund Clínic perquè els oncòlegs em visitessin. Després de les exploracions físiques i la sèrie de radiografies, la procedència dels dolors segueix sent dubtosa. Aquesta vegada el meu intestí no mostrava especialment una retenció severa a la part alta, però en canvi l’auscultació de la meva respiració indicava un lleuger xiulet en els meus pulmons.

Podria ser asma.

I també que el reflux gàstric envaís accidentalment el meus pulmons provocant una irritació.

En ambdós casos el dolor reflex i els espamos nerviosos podrien estar justificats.

De moment tornaré a prendre la ranitidina que s’utilitza per regular el reflux i la propera vegada que tornin els dolors aguts, una dosi de ventolín nebulitzat, és a dir, inhalat a través d’una màscara, amb l’objectiu de relaxar els pulmons i facilitar la respiració.

I a veure que passa.

Quan lluites contra el càncer és molt important acostumar-te a saber esperar i observar.

Estant a la clínica els dolors han començat a remetre i almenys he tingut l’oportunitat de entretenir-me una estona amb Mackey i el seu germà petit. Ha guanyat molt de pes per culpa de la cortisona i encara que li ha sortit el cabell, és probable que ho torni a perdre de nou perquè la seva guerra contra la leucèmia contínua …

El seu germà petit és molt divertit i no parava de jugar amb el collaret que li he fet a la sala jocs. A més, avui Mackey estava molt content perquè una fundació anomenada “make a wish” li havia concedit un desig i l’havia portat a Disneyland la setmana passada. M’ha estat explicant lo bé que s’ho ha passat.

Quina il · lusió!

Per cert el pare ja fa dies que està en converses amb “make a wish” per veure si a mi també em concedeixen el meu🙂

Ho estic desitjant

Superpetons i Superabraçades d´en SuperRichi

Un pensamiento en “Perquè em segueix fent mal ?

  1. Que precios que es el germanet de Mackey!!! esteu els guapisimssss!!!
    Em sap molt greu que et tornis a trobar malament, feia uns dies que tot anava be que em fa molta rabia que tornis a patir tant. A veure com pases el dia d’avui i pots començar a fer la manualitat de nadal amb Gail. Petons preciosssss :-*:-*:-*

    Me gusta

Deja una respuesta

